خبرگزاری کار ایران

دهمرده در تذکر شفاهی:

تنها سینمای سیستان از اوایل انقلاب در مصادره سازمان تبلیغات اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۰۱

نماینده مجلس یازدهم خطاب به سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: آیا در جریان هستید که تنها سینمای سیستان اوایل انقلاب مصادره و در اختیار شما است. سوال مردم این منطقه این است که به معنای سرمایه‌گذاری برای نیم میلیون جمعیت چه اقدامی انجام داده‌اید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در صحن علنی امروز یکشنبه ششم تیرماه مجلس ضمن  تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: آقای روحانی آیا می‌دانید که به مردم سیستان چه می‌گذرد؟ بستن بند کمال‌خان، کمبود آب شرب، مشکلات عشایر، ریزگردها، حاشیه‌نشینی، مشکلات بازارچه‌های مرزی، نبود تجهیزات و زیرساخت‌های بیمارستانی، خسارات وارده به کشاورزان، تاخیر طولانی در انتقال آب از دریای عمان و ده‌ها مطلب دیگر در استان سیستان و بلوچستان مشکلاتی را ایجاد کرده است. 

وی افزود: آقای روحانی اگر جای مردم بودید چه می‌کردید؟ آیا غیر از کوچ و پیوستن به سرنوشت حاشیه‌نشینی راه دیگری وجود دارد؟ 

نماینده زابل خطاب به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: آیا در جریان هستید که تنها سینمای سیستان اوایل انقلاب مصادره و در اختیار شما است. سوال مردم این منطقه این است که به معنای سرمایه‌گذاری برای نیم میلیون جمعیت چه اقدامی انجام داده اید؟ 

دهمرده همچنین در پایان از معاون پارلمانی رئیس جمهور قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز