خبرگزاری کار ایران

دستور جلسه هفته جاری کمیسیون کشاورزی؛

بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر و اسناد اراضی کشاورزی/ وزیر نیرو به کمیسیون می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۶۰

کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس در هفته جاری علاوه بر بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر و اسناد اراضی کشاورزی در کشور، میزبان اردکانیان خواهد بود تا وزیر نیرو به سوال نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست روز یکشنبه ششم تیرماه آخرین وضعیت اجرای طرح کاداستر و اسناد اراضی کشاورزی در کشور را با دعوت از مسئولین اجرایی ذی‌ربط بررسی می‌کنند. 

همچنین در نشست روز یکشنبه ششم تیرماه کمیسیون کشاورزی مجلس تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری دشت سیستان در اجرای ماده (۲۱۲) آئین نامه اجرائی مجلس بررسی می‌شود. 

وزیر نیرو با حضور در نشست روز سه‌شنبه هشتم تیرماه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به سوالات مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز، محمد سرگزی نماینده مردم زابل، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس پاسخ می‌دهد. 

گفتنی است که در ادامه نشست روز (سه‌شنبه ۸ تیرماه) کمیسیون کشاورزی با دعوت از دستگاه‌های اجرایی و اتحادیه ذی‌ربط مسائل و مشکلات تولید شیر و فرآورده‌های لبنی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز