خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری انجام می‌شود؛

استماع گزارش تحولات افغانستان/ بررسی آخرین اخبار مربوط به رمز ارزها در کمیسیون امنیت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۳۴

کمیسیون امنیت و سیاست خارجی در هفته پیش‌رو علاوه بر انتخابات هیئت رئیسه کمیته امنیت کمیسیون، استماع گزارش کمیته روابط خارجی از تحولات افغانستان و گزارش آخرین اخبار مربوط به رمز ارزها را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه تا سه شنبه، ششم تا تا هشتم تیرماه جلساتی را برگزار خواهد کرد. اعضای این کمیسیون تخصصی مجلس روز یکشنبه ضمن مروری بر اخبار و تحولات، لوایح «تصویب مقاوله نامه آمارهای کار ۱۹۸۵»، «تصویب اصلاح اساسنامه سازمان بین‌المللی کار» و «عضویت دولت ایران در آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان» را تعیین تکلیف کرده و به ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بسیج سازندگی می‌پردازند. 

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز روز دوشنبه بازدید خواهند داشت و روز سه شنبه به استماع گزارش کمیته روابط خارجی درباره آخرین اخبار و تحولات افغانستان و گزارش آخرین اخبار مربوط به رمز ارزها با حضور مسئولان مربوطه می‌پردازند. 

کمیته امنیت کمیسیون نیز انتخابات هیئت رئیسه را در این هفته برگزار می‌کنند و کمیته روابط خارجی روز یکشنبه در حضور مسئولان وزارت خارجه، اطلاعات، ستاد کل نیروهای مسلح، اطلاعات سپاه و قدس به بررسی آخرین اخبار و تحولات افغانستان می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز