خبرگزاری کار ایران

درویشیان:

جاری شدن خون شهدا سبب اثبات حقانیت نظام‌اسلامی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۸۳۷

رییس سازمان بازرسی کل کشور در سومین روز از هفته قوه قضائیه در منزل دو بانوی شهیده، مادر و همشیره بهزاد ابراهیم پور از بازرسان این سازمان حضور یافت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن درویشیان در این دیدار گفت: جاری شدن خون شهدا نشانه حقانیت انقلاب و کینه دشمنان است و آنچه باعث حفظ نظام‌اسلامی در برابر تهدیدهای ۴۰ و اندی ساله دشمنان و استمرار حرکت خدایی مردم ایران شد، رشادت های شهدای عزیزمان است.

عضو شورای عالی قوه قضائیه با اهدای سلام ریاست قوه به خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: سنت حسنه دیدار با خانواده معظم شهدای قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه دارای برکات زیادی است و به ما یادآوری می کند تا هیچ زمان از یاد و حرکت شهدا غافل نباشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم‌امید مردم و موفقیت دولت انقلابی، قلب شهدا از مسئولان و خدمتگزارن راضی و خشنود گردد.

بهزاد ابراهیم پور نیز در این دیدار به بیان نحوه شهادت مادر و همشیره خود پرداخت و گفت: سال ۶۴ در  شهرستان ایوان غرب . ۳۰ کیلومتری ایلام ساکن بودیم و هر روز شاهد عبور هواپیماهای دشمن بر فراز آسمان‌بودیم. هجدهمین روز ماه مبارک رمضان بود و در آستانه درب خانه ایستاده بودم که بمب افکن‌های هواپیمای دشمن بعثی شهر را هدف گرفت و مادر و خواهرم به شهادت رسیدند و برادرم نیز مجروح شد و حتی او را به سردخانه منتقل کردند اما به لطف خدا زنده ماند و اکنون دبیر آموزش و پرورش است.

وی ضمن تمجید از این‌اقدام مسئولان عالی قوه قضائیه، از حضور نماینده ریاست قوه و اهدای قرآن و دیگر هدایای آیت الله رییسی از سوی حجت الاسلام و المسلمین درویشیان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز