خبرگزاری کار ایران

درویشیان خبر داد؛

ایجاد دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی کل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۵۲۳

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد کردیم که بازدیدهای متعددی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از نظارت‌های ما در راستای حمایت از تولید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام درویشیان در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه حمایت از تولید است و بازگشایی و فعالیت مجدد دو هزار واحد تولیدی نشانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: ما دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد کردیم که بازدیدهای متعددی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از نظارت‌های ما در راستای حمایت از تولید است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آسیب‌‌های این حوزه را در بخش‌های مختلف، احصا کردیم. برخی از این‌ها را نیز به مسئولان ارسال کردیم و به مجلس شورای اسلامی گزارش دادیم.

وی اضافه کرد: عدم هماهنگی بخش‌های‌ مختلف دولت خصوصاً بخش‌های دولتی در اعطای تسهیلات است. 

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاد هماهنگی در دولت وجود دارد، گفت: عدم ثبات قیمت‌ها حتی در خصوص محصولات داخلی مانند فولاد موجب ایجاد مشکل برای مصرف‌کننده و تولیدکننده می‌شود.

درویشیان به قانون بهبود محیط کسب و کار اشاره کرد و گفت: تامین مالی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی است. ضرورت تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای لازم باید در دستور کار قرار گیرد. سامانه جامع مالیاتی باید فعال شود؛ امیدواریم این فرایندها و ساختارها که درصد بالایی از مشکلات کارآفرینان ناشی از این‌هاست، مرتفع شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما در مرکز و سازمان بازرسی کل کشور آمادگی کامل برای همکاری با شما دارند.

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: یکی از مبارک ترین کارهایی که در دو سال اخیر اتفاق افتاد این بود که یکی از روزهای هفته قوه قضاییه به تولید اختصاص یافت و امروز تمام مسئولان قوه قضاییه در سراسر کشور از کارخانجات و واحدهای تولیدی بازدید داشتند که امر مبارکی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: اصلی ترین مساله ما در کشور اقتصاد و معیشت مردم است و قوه قضاییه در دو سال اخیر ورود مبارکی برای رفع موانع و پشتیبانی داشته است و بارقه امید در دل تولید کننده ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اگر تولیدکننده عاشق نباشد، پای در این عرصه نمی‌گذارد، اظهار کرد: مشکلات عدیده‌ای بر سر راه تولید قرار دارد و در همین مدت ۱۵۰۰ دستگاه تولیدی، بنگاه و کارخانه را نشست داشته‌ایم و ورود کرده‌ایم و امیدواریم در دولت آینده حمایت‌ها رنگ و بوی بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز