خبرگزاری کار ایران

گودرزوند چگینی در تذکر به سه وزیر؛

مسکن مهر و معدن سنگ البرز غربی تعین تکلیف شود/ به شبکه برق فرسوده حوزه انتخابی رودبار توجه شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۵۵

نماینده مردم رودبار و منجیل با تذکر به سه وزیر صمت، نیرو و راه و شهرسازی تاکید کرد که مسکن مهر و معدن البرز غربی تعیین تکلیف و همچنین به شبکه برق فرسوده حوزه انتخابی رودبار توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی در صحن مجلس با بیان اینکه امیدوارم که وزرا اجرای دستورات را جدی بگیرند، خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت است، گفت: در سنوات گذشته بیش از ۴ هزار کارگر در معدن سنگ البرز غربی کار می‌کردند اما مدت‌هاست که این معدن تعطیل است؛ این معدن ۳۵ کیلومتر وسعت دارد که در بحث خاک نسوز زغال‌سنگ و همچنین سلیس فعالیت می‌کند.

وی افزود: بحث واگذاری این معدن به مزایده گذاشته شده است اما ۶ ماه است که اصلا مشخص نیست چه دست‌هایی در کار است که این معدن واگذار نمی‌شود و همچنان بلاتکلیف است. اگر قرار نیست واگذار شود خود وزارت صمت روی آن تعیین تکلیف کند. این سرمایه مملکت است و می‌توان با آن بخشی از مشکلات کشور را حل کرد. خواهش می کنم دستور ویژه بدهید.

نماینده رودبار تذکر دوم خود را خطاب به وزیر نیرو بیان کرد و گفت: شبکه فرسوده برق رودبار، منجیل و رستم آباد موجب شده قطعی برق داشته باشیم و همچنین آب شرب مردم منطقه را به خطر انداخته است. در حوزه روستایی و شهری مردم معترض هستند، دستور صادر کنید و مشکلات را به حداقل برسانید که هم منبعی در شهر اضافه شود و همچنین به روستاهایی که مشکل آبرسانی دارند، رسیدگی شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرد: خواهش ما این است که در شهرهای رودبار، منجیل و رستم آباد به ویژه در رودبار مسکن مهر بلاتکلیف است اگر قرار است که واگذار شود تعیین تکلیف کنید و یا  اگر مشتری ندارد به گردشگری تغییر کاربری داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز