خبرگزاری کار ایران

نیک‌بین در صحن علنی مجلس:

در پایان دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی به نورچشمی‌ها می‌رسد/ چرا در انتخابات مشارکت بیش از ۵۰ درصد را ۴۸ درصد اعلام کردید

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۳۲

نماینده مجلس یازدهم در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه چرا در انتخابات مشارکت بیش از ۵۰ درصد را ۴۸ درصد اعلام کردید، تصریح کرد که در پایان دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی به نورچشمی‌ها می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه چند ده هزار تن نهاده‌های دامی در گمرکات شمال کشور در آستانه فساد است و چند ده میلیون دام از گرسنگی در آستانه تلف شدن هستند، اظهار داشت: این فساد قبل از اینکه در نهاده‌های دامی در گمرکات کشور ایجاد شود، مربوط به فساد در بدنه وزارتخانه مربوطه است، لذا باید گشت ارشاد مدیران در این موارد ایجاد شود.

وی با بیان اینکه چه کسانی دوست دارند عرضه و تقاضا برهم خورده و سود ببرند. من به دولت فعلی و آینده هشدار می‌دهم با این مدیریت غلط دولت در مورد دام برای یک سال آینده گوشت قرمز با چندین برابر قیمت موجود تهیه شود، افزود: افرادی دام مولد را به کشتارگاه می‌برند، اما در آنجا اجازه ذبح نمی‌دهند، بنابراین پای دام را می‌شکنند تا بتواند اجازه ذبح بگیرند، بنابراین وقتی مدیریت غلط باشد، این اتفاق رخ می‌دهد، لذا از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم که نسبت به قیمت نهاده‌های دامی که بسیار بالاست، حساسیت داشته باشند.

نماینده کاشمر تصریح کرد: وزارتخانه مربوطه از ارز ۴۲۰۰ تومانی چه نتیجه‌ای گرفته است که اصرار بر آن دارد، چرا بر کار غلط اصرار دارید؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی را به دارو و جاهای دیگر بدهید، درحالی که سالانه هزاران میلیارد به نهاده های دامی اختصاص می یابد، اما قیمت مرغ، گوشت و تخم مرغ درست شده است؟ لذا باید گفت این ارز به نفع سرمایه دار بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در آخر دولت مواظب تخصیص ارزهای ۴۲۰۰ تومانی باشند که به نورچشمی‌ها داده می‌شود.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: چرا مانیتورهای شما بیش از ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات را نشان می‌داد، ولی شما از ۴۸ درصد مشارکت صحبت کردید! از اینکه شما مشارکت مردم را کم اعلام کنید، چه کسی سود می‌برد، در حالی که مسبب اصلی این مشارکت کم شما هستید که از رأی ۲۵ میلیونی به ۲.۵ میلیون رأی رسیدید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز