خبرگزاری کار ایران

امیر هادیان:

پژوهشگاه فضایی ایران مصداق استقلال و اقتدار آفرینی ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۰۶۰

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دستاوردها و محصولاتی که پژوهشگاه فضایی ایران به آن دست‌یافته است، تبلور و مصداق افتخار، اقتدار و عزت ملی است.

به گزارش ایلنا، دومین نشست ارائه دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه فضایی ایران با حضور امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و اساتید دانشگاه شهید ستاری برگزار شد.

امیر هادیان در این نشست در سخنانی با تأکید بر اینکه حوزه فضا یکی از تعیین‌کننده‌ترین عرصه‌های علم و فناوری و یکی از مصادیق حرکت در لبه فناوری است، گفت: آنچه امروز در این پژوهشگاه معرفی شد و دستاوردها و محصولاتی که این پژوهشگاه به آن دست‌یافته است، تبلور و مصداق استقلال، افتخار، اقتدار و عزت ملی است.

وی افزود: توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و بسترهای آزمایشگاهی راه‌اندازی شده در این پژوهشگاه برای ما بسیار کاربردی است و ماحصل این هم‌افزایی می‌تواند برکات بسیاری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در ادامه امیر فخری، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز ضمن ابراز خرسندی و شایان تقدیر دانستن توانمندی‌های پژوهشگاه، گفت: ما نیز در سازمان در دو حوزه سنجش از دور و سامانه‌های موقعیت‌یابی و ناوبری به‌طورجدی نیازمند داده‌های ماهواره‌ای هستیم و با توجه به این نیاز جدی، این آمادگی را داریم تا در راستای تأمین نیازهای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دیگر، با پژوهشگاه فضایی ایران همکاری داشته باشیم.

در پایان حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، گفت: پژوهشگاه فضایی ایران، پژوهشگاهی جوان و عملیاتی است و جوانان این پژوهشگاه از دل و جان از زمینه‌های مشترک همکاری استقبال می‌کنند و بدون شک خیر و برکت این همکاری‌های مشترک، دستاوردهای خوبی را برای میهن عزیزمان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز