خبرگزاری کار ایران

تکذیب انتقاد سعید محمد از عملکرد شورای نگهبان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۲۳

انتقاد سعید محمد از عملکرد شورای نگهبان تکذیب شد.

 به گزارش ایلنا، بعد از بیانیه شورای نگهبان که پس از سخنان حضرت آقا در خصوص گزارشات غلط رسیده در بررسی‌های صورت گرفته توسط شورای نگهبان تاثیرگذار نبوده است، من هم تمکین کردم و بیانیه‌ای هم در این خصوص صادر کردم. هر شخصی که برای کاندیداتوری ثبت‌نام می‌کند باید این ظرفیت را داشته باشد در برابر تصمیم شورای نگهبان تمکین کنند.

طبق اعلام رسمی مسئول رسانه ای سعید محمد؛ بر خلاف شیطنت جهت‌دار برخی رسانه‌ها از سخنان اخیر سعید محمد در موضوع عدم احراز صلاحیت‌ها که با تیتر انتقاد سعید محمد از شورای نگهبان منتشر شده است، اعلام می‌گردد چنین صحبتی صورت نگرفته و این مصاحبه بر این اساس بوده است.

سعید محمد در این گفت‌وگو گفت: هر شخصی که برای کاندیداتوری ثبت‌نام می‌کند باید این ظرفیت را داشته باشد در برابر تصمیم شورای نگهبان تمکین کند و نظر شورای نگهبان را باید قبول داشته باشد.

وی در ادامه گفت: بنده هم بعد از اعلام رای شورای نگهبان نسبت به این موضوع تمکین و اعلام رسمی کردم.

سعید محمد در خصوص اعلام دلایل عدم احراز از طرف شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مختار است که به نامزدهای عدم احراز شده اطلاع‌رسانی انجام دهد و یا اطلاع‌رسانی نکند و این جزء اختیارات شورای نگهبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز