خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در تذکر شفاهی:

نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۸۶

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (سه شنبه اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از حضور حماسه آفرین مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری که در شرایط سخت و نگران کننده کرونایی و همچنین شرایط سیاسی آکنده از مخالفت ها و فعالیت رسانه ای سنگین جریان استکباری که فضای منفی علیه انتخابات را در خارج از کشور مدیریت می کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد با مخالفت و انحراف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن که در آن میلیون ها ایرانی به ندای ولایت لبیک گفته بودند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل می کردند، رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ضمن تبریک به مناسبت انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب گفت: از پاسخ‌های روشنگرانه وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری خطاب به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: از این انتخابات گزارش های ناگواری به ما می رسد، چرا که در برخی از شهرها ، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس و فرمانداری ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمتری تعلل و مصامحه ای نمایند. خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است، لذا باید قاطعانه و محکم با متخلفین برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز