خبرگزاری کار ایران

فیروزجایی در پیام تبریک خود به رئیسی؛

این پیروزی ثمره برتری گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم در انتخاب اصلح است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۱۹۱

عضو هیأت رئیسه مجلس طی پیامی انتخاب رئیسی را به عنموان رئیس جمهور تبریک گفت و آن را ثمره برتری گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم در انتخاب اصلح دانست.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس طی پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس دولت سیزدهم را تبریک گفت.

 متن پیام علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

پیروزی قاطعانه جنابعالی در عرصه رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری موجی از شور وشعف را در بین دلدادگان نطام اسلامی و عاشقان میهن عزیز مان پدید آورد. 

بی گمان این پیروزی ثمره برتری گفتمان خدمت صادقانه به ملت فهیم و هوشمندی بالای آنان در گزینش چهره اصلح وتوانمند بوده که با لبیک به ندای امامشان حماسه تاریخی را در پای صندوق‌های رای رقم زده‌اند.

اینجانب این موفقیت و پیروزی شعف انگیز را به جنابعالی که از سالکان طریق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستید، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و توفیقات مضاعف آن ارجمند را در تعالی مادی ومعنوی ایران عزیز مسئلت دارم.

علی کریمی فیروزجایی 

عضو هیات رئیسه مجلس و خادم مردم بابل در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز