خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی مطرح کرد: عنوان کرد:

تاخیر ۲ ساعته در اخذ رأی مردم اصفهان در جریان انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۹۴

نماینده خمینی شهر در مجلس، گفت: در استان اصفهان به دلیل وصل نبودن سیستم های الکترونیک احراز هویت رأی گیری با دو ساعت تاخیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی، محمدتقی نقدعلی در تذکر شفاهی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری این حضور را به مردم بزرگ ایران تبریک گفت و عنوان کرد: امیدواریم دولتی که با ریاست آیت الله رئیسی تشکیل می شود، مقدمه ظهور دولت کریمه مهدوی باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم ادامه داد: امیدواریم طی ۴۵ روز آینده عفو رهبری پیش از موعد شامل پایان کار دولت شود و ناظر برپایی عدل اسلامی در کشور باشیم.

وی تذکری درخصوص آغاز دیرهنگام رأی گیری در استان اصفهان داد و گفت: در استان اصفهان به دلیل وصل نبودن سیستم های الکترونیک احراز هویت رأی گیری با دو ساعت تاخیر آغاز شد. بنده به عنوان رئیس شورای نظارت بر انتخابات استان، گزارشاتی از تاخیر دو ساعته برگزاری انتخابات در شهر اصفهان و شاهین شهر را داشتم، به طوری که تا ساعت ۹ صبح هیچگونه رأی در این شهرها اخذ نشد، به طوری که افرادی که پس از حضور در پای صندوق رأی می خواستند صبح در محل کار خود حاضر شوند، موفق به رأی دادن نشدند.

نقدعلی یادآور شد: در حالی که قرار بود دستگاه های الکترونیک احراز هویت، روز قبل از رأی گیری به حوزه های انتخابیه برسد، اما این دستگاه ها ساعت ۶ صبح روز انتخابات به حوزه های اخذ رأی رسید.

وی در ادامه خطاب به هیات رئیسه متذکر شد که امروز در قرائت برخی پیشنهادات از جانب نمایندگان، برخی بی نظمی ها دیده می شود، به طوری که شاهد بودیم که در پیشنهاد نمایندگان، مواردی تکراری قرائت شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: خواهش می کنم عزیزان یک بار متن طرح را مطالعه کنند؛ اکثر پیشنهاداتی که ثبت شده در متن قانون آمده است، حتی اگر لازم است متن قانون چاپ و توزیع شود تا کار با سرعت بیشتری پیش رود.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به بخشی از تذکر این نماینده گفت: به این دلیل که پیشنهاد یکی از نمایندگان، بخشی از پیشنهاد یکی دیگر از نمایندگان را در بر می گرفت، طبق آیین نامه مجبور به طرح کردن آن بودیم، لذا پیشنهاد تکراری قرائت نشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان از طرح پیشنهادات تکراری که در متن قانون آمده است، خودداری کنند، چرا که سه جلسه از بررسی این طرح می گذرد و ما همچنان در ابتدای بررسی آن قرار داریم، طبق آیین نامه اگر ۷ جلسه از بررسی این طرح بگذرد و ما همچنان آن را به تصویب نرسانده باشیم، مجبور هستیم هر روز جلسه علنی برگزار کنیم تا این طرح به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز