خبرگزاری کار ایران

عبداللهی:

از رئیسی انتظار داریم برنامه آشتی مردم با نظام، مدیران و دولت را دستور کار قرار دهد/ رئیس‌جمهور منتخب در چینش کابینه با کسی تعارف نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۳۴

مدیرمسئول روزنامه‌ آرمان ملی گفت: از دولت و کابینه آیت‌الله رئیسی انتظار می‌رود که دولت سیزدهم برایندی از جامعه ایران باشد و بتواند همان چیزی که خیلی‌ها در بیان و تحلیل‌ها می‌آورند در عمل با آن روبروشویم و آن دولت وحدت ملی باشد.

حسین عبداللهی در پی انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب به خبرنگار ایلنا، گفت: از دولت و کابینه آیت‌الله رئیسی انتظار می‌رود که دولت سیزدهم برآیندی از جامعه ایران باشد و بتواند همان چیزی که خیلی‌ها در بیان و تحلیل‌ها می‌آورند، در عمل با آن روبرو شویم و آن دولت وحدت ملی باشد.

وی ادامه داد: ایشان در زمان ثبت نام اعلام کردند که «مستقل هستم»، از طرفی شاید بعضی‌ها را نارحت کرد که چرا ایشان نگفت من اصولگرا هستم.

مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی تصریح کرد: دولت فراگیری که گفتم در این دوره با انتخاب آقای رئیسی محقق می‌شود و این انتظار دور از دسترسی نیست، خودشان هم گفتند که در قوه مجریه و چینش کابینه و مدیران اجرایی با کسی تعارف ندارند و تأکید مضاعفی کردند مبنی بر اینکه دولت من دولت برآیند فساد نیست.

عبداللهی تأکید کرد: کسانی که رأی مستقیم به وی دادند و کسانی که رأی ندادند و یا اینکه به دیگران رأی دادند  از آقای رئیسی انتظار دارند که برنامه آشتی آنها با نظام، مدیران و دولت را داشته باشند و فضای کار و همدلی را شکل دهند.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای کار و همدلی از دولت آقای رئیسی دور از انتظار نیست، این اراده را نشان دادند که دارند و می‌توانند به نسبت دیگران موفق باشند، وام‌دار هیچ حزب و جناحی به طور رسمی و جریانی نیستند، انتظار حاکمیت شایسته‌سالاری در انتخاب کابینه از آقای رئیسی داریم تا این افراد بتوانند برنامه‌های مردم را پیش ببرند.

عبداللهی اظهار کرد: بخشی از سیاست خارجی باید حاکمیت هماهنگ باشد و چه کسی بهتر از آقای رئیسی می‌توانند این هماهنگی را انجام دهند، بالاخره ایشان از چهره‌های نزدیک به تفکر رهبری هستند و هم مسؤل و هم اعتقاد قلبی و باطنی دارد که باید در خدمت این تفکر باشد و این از حسن‌های آیت‌الله رئیسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز