خبرگزاری کار ایران

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیرامون حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۷۱۵

جبهه پایداری درخصوص حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه حزب جبهه پایداری درخصوص حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا 

بار دیگر ملت بصیر و انقلابی ایران، حماسه ای خیره کننده آفریدند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران افزودند. درشرایطی بسیار سخت، نگران کننده، در حالیکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بر شانه هایشان سنگینی می کرد به صحنه آمدند و حرف آخر را با دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آنان در میدان زدند و باز بر همگان ثابت کردند که حرف موثر و پیش برنده را میدان تعیین می کند.

دشمن حیله گر سال ها سرمایه گذاری کرد تا حضور مردم در صحنه انتخابات کم رنگ شود تا مقاصد شوم خود را پیش از پیش در تغییر نظام پیگیری کند، «و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرون». در حالیکه در جلو چشمان جهانیان، ملت با حضوری پر معنا و مقتدرانه، تمام امیدهای آنان را به یاس مبدل کرد و بار دیگر از برگ برگ آراء خود، هیبتی از جنس گفتمان ساخت و بدخواهان داخلی و خارجی را بر جای خود نشاند و همگان به خوبی درک کردند ملت را هر چه تحت فشار امور معیشتی قراردهند دست از اسلام و انقلاب بر نخواهد کشید و همواره بر عهد و پیمان خود با امام و شهدا وفادار خواهد بود.

ملت پس از تحمل بی سابقه ترین فشارهای اقتصادی و معیشتی در طول ۸ سال گذشته، در انتخاب رئیس جمهور با درکی عمیق و با نگرشی فرزانه گون نسبت به سرنوشت و آینده کشور تصمیمی انقلابی توأم با بصیرت تحسین برانگیز از بین نامزدها فردی امین باتقوا، شجاع و فسادستیز و فقیه و آگاه به پیچ و خم اجرای عدالت را برگزید و با دقت تمام معیارهای اعلامی از سوی رهبر فرزانه را در انتخاب  اصلح اعمال نمود و با رای هدفمند خود جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به ریاست جمهوری برگزید.

ملت ایران بخوبی درک کرده تک تک آراء به منزله قطرات خون شهدا دارای ارزش و پیام است و این بهای گران سنگ را به بهاء اندک نمی فروشد و به حق، مصروف انتخاب فردی کرد که بتواند آرمان های امام راحل و شهدا را پیگیری نماید و در اطاعت از رهبری حکیم و فرزانه لحظه ای درنگ ننماید.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی این اعتماد بغایت ارزشمند ملت به جناب آقای رئیسی را تبریک و تهنیت می گوید و بر این باور است که جناب آقای رئیسی بی تردید تمام هم خود را متمرکز در تشکیل دولت انقلابی و پاسخگو و صادق و خدمتگذار بی منت خواهد کرد و با انتخاب افراد انقلابی و جهادگر مجموعه دولت خود را بسان مجموعه ای از نهادهای انقلابی سامان خواهد داد تا مسیر خدمت گذاری سرعت و کیفیت مناسب را داشته باشد.

و لزوماً مراقبت های در خور توجه نسبت به نفوذ عناصر سست عنصر لیبرال و غیر انقلابی و ناکارآمد در دولت خود را خواهد داشت و ثمرات دلنشین اطاعت محض از رهبری حکیم و فرزانه را به نمایش خواهد گذاشت. باید توجه داشت یکی از علل ناکارآمدی دولت ها خصوصاً در این ۸ سال، فاصله گرفتن از گفتمان رهبری انقلاب بود.

یکی از دلایل مهم اعتماد ملت به جناب آقای رئیسی، ولایتمداری عملی ایشان است و حتما معظم له به نمایندگی از ملت منویات رهبری عزیز را عملیاتی خواهند کرد، چرا که امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیبی نبیند.

آسیب مهم ۸ سال اخیر دولت نتیجه عدم اطاعت پذیری کامل از ولایت بود. اگر دولت بر مدار ولایت امور خود را تنظیم نماید بی تردید توفیقات روزافزون در خدمتگزاری خواهد داشت و شوکت و عزت ملت روزافزون خواهد بود. توجه به ظرفیت های داخلی و بکارگیری عناصر مومن انقلابی باتقوا و بصیر و توانمند، مسیر خدمتگزاری و پیشرفت را آسان خواهد کرد.ت بعیت از زمام داری را براساس سلوک بدون غلط علوی عزت آفرین خواهد بود و دلهای مومنین همواره روشن به تصمیمات امیدبخش و روح افزای دولتمردان خواهد بود. جبهه پایداری این پیروزی بزرگ را مرهون عنایت حضرت بقیه الله الاعظم می داند و این نصرت عظیم را به تایید وَاللَّهُ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ مَنْ یَشَاءُ ۗمی داند. و انشاءالله صاحبان بصیرت از این حادثه بزرگ درس عبرت بگیرند «إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَعِبْرَةً لِأُولِی الْأَبْصَارِ» تا نظام و کشور انقلاب اسلامی از هر آسیبی مصون بماند.

والعاقبه للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز