خبرگزاری کار ایران

در پیام تبریک سرلشکر سلامی به رئیس جمهور منتخب تاکید شد:

آمادگی همه‌جانبه سپاه برای تداوم همکاری با دولت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۳۰

فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه ۱۴۰۰ توسط ملت ایران و انتخاب آیت الله رییسی در «سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری» از آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب  و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت ها و فرصت های تضمین‌کننده  پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی خبر داد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم؛

خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام )  با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن ، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق "حماسه بزرگ ۱۴۰۰ " و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.

در این " حشر انقلاب " ، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و علیات روانی و جنگ رسانه ای شومی که در پی ناامید سازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود ، را به شایستگی داد.

آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید ، خورشید پرفروغ  ملت بود که در قامت یک "امت مقتدر"  در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،  باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مایوس ساخت .

یوم الله ۲۸ خرداد ، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها ، راهبردها و سناریوهای شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود.

بی تردید چشم انداز آینده کشور ، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی های درخشان ملت به ویژه جوانان  پرشور، پیشرو  و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

پیروزی فرخنده جنابعالی با رای قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در "سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری" را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مومن ، انقلابی ، مجاهد و مورد اعتماد " امام " و " امت " در این مسند مبارک و خطیر ؛ آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب  و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت ها و فرصت های تضمین‌کننده  پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می دارم .

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یکشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز