خبرگزاری کار ایران

قدردانی ستاد استان تهران رئیسی از مشارکت مردم در انتخابات/ تبریک به رئیس‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۲۱۹

رئیس ستاد مردمی همیاران کار و کرامت استان تهران رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از مشارکت عموم مردم ایران به ویژه مردم این استان به دلیل مشارکت در انتخابات و رأی قاطعی که به آیت الله رئیسی دادند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، شاهین فرزانه در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، مشارکت کنندگان و به ویژه آن بخشی از مردم که رأی خود را به نفع آیت الله رئیسی به صندوق انداختند، عنوان کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد. »

با سلام و عرض احترام

حماسه بزرگ ملت ایران در لبیک به پیام مقام معظم رهبری برای داشتن ایرانی، عزتمند، قدرتمند و سربلند، با حضور هوشمندانه مردم در پای صندوق های رای به وقوع پیوست.

قطعا انتخاب به جا و شایسته آیت الله دکتر رئیسی توسط مردم عزیز کشورمان بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی های بر جسته ایشان در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و وطن مان یعنی ایران اسلامی است.

این پیروزی بزرگ را خدمت همه مردم نجیب و فهیم ایران بخصوص عزیزانی که در به نتیجه رسیدن این پیروزی بزرگ نقش آفرینی کردند و خالصانه از تمام وجود انرژی گذاشتند تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما بزرگوارن را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. قطعا بعد از این همه در کنار هم - چه آنهایی که به آیت الله رئیسی رأی دادند و چه آنهایی که به دیگر کاندیداها رأی دادند و یا به دلیل دلخوری با صندوق رأی قهر کرده بودند - برای ساختن یک ایران قوی تر و شایسته توسط همه مردم این مرز و بوم تلاش خواهیم کرد.

شاهین فرزانه

رئیس ستاد مردمی همیاران کار و کرامت استان تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز