خبرگزاری کار ایران

روحانی درگذشت مادر شهیدان اسدی خانوکی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۵۰

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حورنساء عرب نژاد خانوکی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسین، حسن و عبدالرضا و آزاده و جانباز سرافراز حبیب الله اسدی خانوکی، اظهار داشت: این مادر فداکار و قهرمان پرور در افق فرهنگ ایثار و شهادت همواره الگویی الهام بخش برای نسل های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم حورنساء عرب‌نژاد خانوکی، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسین، حسن و عبدالرضا و آزاده و جانباز سرافراز حبیب‌الله اسدی خانوکی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار و قهرمان‌پرور که در پرتو ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، فرزندان سلحشور خود را در راه عزت اسلام و انقلاب نثار کرد، در افق فرهنگ ایثار و شهادت همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان کرمان و خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز