خبرگزاری کار ایران

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۸۴

رئیس کل دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به جامعه دانست.

به گزارش ایلنا، نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه با حضور معاونان قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، فلسفه هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به جامعه دانست.

رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از این فرصت تلاش‌ها و اقدامات خوبی که در تمامی حوزه‌ها صورت گرفته به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم در جریان دستاوردها و فعالیت‌های دستگاه قضایی قرار گیرند.

وی گفت: در دادگستری تلاش‌های ارزشمند و قابل دفاعی صورت گرفته است و هدف ما این است که بتوانیم این عملکردها را در جامعه منعکس کنیم.

همچنین در این جلسه رئیس کل دادگستری استان تهران، داراب رحمتی را به عنوان معاون جدید مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران معرفی کرد.

مسعود ستایشی، قائم مقام دادگستری استان تهران نیز در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با همکاری تمامی اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان تهران، بتوانیم مراسم را به احسن وجه و آنچه که در خور شأن است را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

ستایشی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که باید مورد توجه و مطمع نظر در برنامه‌ها قرار گیرد، توجه به شعار سال است.

وی همچنین گفت: مواردی که در راستای اجرای سند تحول قضایی با نگرش و مداقه در اهداف گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، اقدامات و برنامه‌ها در راستای همان چیزی باشد که تصویب می‌شود.

در این جلسه که با حضور معاونان قضایی رئیس کل، مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان تهران، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب، معاون اجرایی دادسرای تهران، رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی و مشاور امور ایثارگران دادگستری برگزار شد، مقرر شد تمامی اعضا ضمن معرفی نماینده تام الاختیار برنامه‌های مورد نظر خود را جهت اجرا در هفته قوه قضاییه به دبیرخانه ستاد پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز