خبرگزاری کار ایران

مجید انصاری در جمع خبرنگاران:

هر میزان مردم مشارکت داشته باشد، اقتدار ما بیشتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۵۰۲

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات به هر میزان با فراگیری بیشتر نسبت به جریان سیاسی، سطحش بالاتر خواهد رفت تا هر میزان مردم مشارکت داشته باشند، اقتدار ما به همان میزان بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید انصاری در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: انتخابات و صندوق رای در جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون زبان مردم و ابزار اعمال اراده آنان در عرصه سیاسی و اداری کشور بوده و میعادگاه پیوند میان مردم و حاکمیت است. من در حسینه جماران در این مکان مقدس رای دادم که در آن شخصیت‌های مذهبی و سیاسی حضور پیدا می‌کنند در ساعتی که من بودم مشارکت خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: طبیعی است که انتخابات به هر میزان با فراگیری بیشتر نسبت به جریان سیاسی سطحش بالاتر خواهد رفت تا هر میزان مردم مشارکت داشته باشند، اقتدار ما به همان میزان بیشتر خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبری فرموده‌اند انتخابات حق آحاد مردم است، من امیدوارم انتخابات امروز برای کشور منشأ خیر و برکت باشد و مشارکت بیشتر مردم به نفع خود آنان خواهد بود. من معتقدم جریا‌ن‌های سیاسی که گلایه‌هایی دارند بدانند قهر از صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند. امکان انتخاب فرد نزدیک به این جریان هم فراهم است در یک جمله می‌گویم نظام‌ ما جمهوری اسلامی است.

انصاری عنوان کرد: جمهوریت طبق فرمایشان رهبری جز لاینفک نظام است اگر به دنبال آینده بهتری برای کشور و فرزندان هستیم تنها راه از راه جمهوریت می‌گذرد. امیدوارم در ساعات باقی مانده همه هموطنان ما اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اند تصمیم خود را بگیرند و یقین بدانند شرکت نکردن نوعی رای دادن است اما رای دادن به چیزی که نتیجه‌اش را نمی‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز