خبرگزاری کار ایران

آخوندی در جمع خبرنگاران:

علی‌رغم همه چالش‌ها مسئله من ایران و یکپارچگی ایران است/ یک رای داریم و باید از آن حفاظت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۷۶

وزیر پیشین راه و شهرسازی گفت: علی رغم همه چالش ها مسئله من ایران و یکپارچگی ایران است. علی رغم همه مشکلات تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران و در حسینه جماران گفت: شخصا سه انتخابات سراسری در ایران برگزار کرده‌ام. انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای و انتخابات خبرگان رهبری را برگزار کردم و با پدیده انتخابات آشنا هستم. 

وی ادامه داد: این دوره جز دوره ای بسیار نادری است که با حواشی زیادی مواجه شد. در دوره های قبل یک صدم این چالش ها را نداشتیم. 

آخوندی گفت: علی رغم همه چالش ها مسئله من ایران و یکپارچگی ایران است. علی رغم همه مشکلات تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم. 

آخوندی ادامه داد: ما یک رای داریم و باید از آن حفاظت کنیم. انتخابات یک صحنه انتخاب واقعی است و باید حرفی بزنیم که در این دوره موثر باشد و برای دوره های بعدی نیز تاثیر گذار باشد.

وزیر اسبق  راه و شهر سازی ادامه داد:  انتخابات شورای شهر همیشه تحت الشعاع سایر انتخابات قرار می گیرد. 

باید از حقوق سیاسی خودمان و مردم دفاع کنیم. انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هیات های اجرایی هم باید بیش از این عمل کنند. 

آخوندی افزود: اگر این ادعاها مطرح شد که هیات های نظارت فراقانونی عمل کردن نباید با صندوق رای قهر کرد. هیات های اجرایی در ریاست جمهوری و شورای شهر قانونی عمل نکردند. باید از رای خود حفاظت کنیم و باید این رای دادن را ادامه بدهیم. باید در آینده این آگاهی در سطح کشور ایجاد شود که نظارت عمومی نظارت دستگاه های نظارتی نباید در این حد باشد و باید  کاهش پیدا کند.

وی افزود: اولین کار ریس جمهور بعدی این است که تمام مداخلات نظامی سیاسی از حوزه اقتصادی بردارد. باید ریس جمهور تمام مداخله های نهادهای دیگر را از اقتصاد خارج کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز