خبرگزاری کار ایران

رسایی:

رئیسی انتخاب شود، نمی‌تواند بهانه بیاورد/ اگر رییس‌جمهور به فکر سونا، قشم و کیش نباشد، می‌تواند مشکلات را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۶۶

نماینده ادوار مجلس، گفت: طبیعی است اگر آقای رئیسی رییس‌جمهور شود، مشکلات این دولت بر دوششان است؛ ولی ایشان هم نمی‌تواند بهانه بیاورد. قاعدتا می‌دانستند که فضا اینگونه است.

حمید رسایی که برای انداختن رای خود در مسجد لرزاده حاضر شده بود، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در مورد نقد دولت به عملکرد مخالفانش، گفت: دولت باید بپذیرد که در مقام پاسخگویی قرار دارد نه در مقام طلبکاری.

وی افزود: متاسفانه کوچکترین نقدی را تحمل نمی‌کنند، البته قضاوت در مورد شرایط بر عهده مردم است، همه ما قبول داریم که تحریم هست اما بحث ما این است که نسبت تاثیرگذاری تحریم چقدر است.

رسایی تصریح کرد: اینطور که دولت القا می‌کند همه مشکلات به خاطر تحریم‌هاست، اینگونه نیست هر دولتی این را می‌گوید دروغ است؛ حالا هر گرایشی که داشته باشد.

این نماینده اسبق مجلس، گفت: الان بخش عمده‌ای از اقلام اساسی در گمرک‌ها مانده‌اند. آزاد نکردن اینها چه ربطی به تحریم دارد؟ این نوع نگاه را که از سمت دولت طلبکاران وجود دارد، درست نمی‌دانم.

وی در پاسخ این پرسش که اگر ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری برنده شود و نتواند کشور را با مشکلات موجود اداره کند، تکلیف چه می‌شود، گفت: طبیعی است وقتی آقای رئیسی رییس‌جمهور شوند، مشکلات این دولت بر دوششان است ولی ایشان هم نمی‌تواند بهانه بیاورد. قاعدتا می‌دانست که فضا اینگونه است.

رسایی افزود: البته معتقدم اگر رییس‌جمهور وقت بگذار و به فکر سونا، قشم و کیش نباشد، می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز