خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از حواشی برگزاری انتخابات؛

اسامی همه نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس در برخی شعب درج نشده است/ ازدحام جمعیت در برخی حوزه‌ها و نگرانی بابت رعایت پروتکل‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۴۲۳

برگزاری انتخابات این دوره با حواشی همراه بود.

مشاهدات میدانی ایلنا حاکی از آن است که در برخی شعب اسامی همه کاندیداهای میان‌دوره‌ای مجلس  درج نشده است.

 یک خبرنگار در توئیتر نوشت: «برخی مناطق بنر دوم اسامی نامزدهای میان‌دوره‌ای مجلس که اسم کوثری و محجوب توی اوناست رو نصب نکردن در حالیکه این دو نفر نامزدهای مورد حمایت اصولگراها و اصلاح‌طلبا هستن».

برخی شعب مانند مسجد الجواد با ازدحام جمعیت مواجه است اما مسئول حوزه به ایلنا گفت که سال‌های قبل دو صندوق در این شعبه مستقر بوده و امسال یک صندوق به آنها داده شده است برای همین و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی صندوق مذکور به فضای بیرونی مسجد منتقل شد.

ابولقاسم ملکائی، رئیس صندوق شعبه اخذ رای مسجد الجواد با اشاره به ادامه مشکل اینترنت در این شعبه به ایلنا گفت: مشکل دستگاه الکترونیک ثبت کد ملی از زمان آغاز رای گیری تا این لحظه ادامه دارد و همچنان ثبت اطلاعات به صورت دستی انجام می شود.

او در پاسخ به این سوال که این مساله چقدر در روند رای گیری تاثیر دارد؟ گفت: خیلی زیاد چرا که فرایند کار به کندی پیش می رود.

برخی از رای‌دهندگان نیز از اختلال در برخی شعب رای گیری در تهران و شهرستان‌ها خبر می‌‎دهند. با وجود گذشت چند ساعت از آغاز رای‌گیری جمعی از مردم در برخی شعب موفق به گرفتن تعرفه و دادن رای نشدند.

همچنین به گفته برخی رای‌دهندگان نام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری در شعب، به صورت یکسان درج نشده است در برخی شعب نام وی سید ابراهیم رئیسی و در برخی دیگر سید ابراهیم رئیس الساداتی درج شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز