خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی:

مردم همت کنند و مانند گذشته شگفتی‌آفرین شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۹۴

رییس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: مردم در سالیان گذشته دچار مشکلات و درد دل‌های زیادی بودند و به حق گلایه‌مند هستند. اما امروز باید بگویند که گلایه‌مندیم، به همین دلیل رای می‌دهیم تا شرایط را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌السلام علی ثقفی (رییس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی) در جمع خبرنگاران روز انتخابات را جزو اعیاد ملت ایران  دانست و ضمن  تبریک اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده مردم ما است و مردم ما باور دارند که افرادی که انتخاب می‌کنند در تعیین سرنوشت‌شان اثر دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم همت کنند و مانند گذشته شگفتی‌آفرین شوند.

رییس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم بعد از انقلاب معجزات زیادی از خود نشان دادند و این سخنی گزافه نیست،  گفت: امیدوارم امروز نیز بار دیگر این اتفاق رخ دهد. زیرا مردم در سالیان گذشته دچار مشکلات و درد دل‌های زیادی بودند و به حق گلایه‌مند هستند. اما امروز باید بگویند که گلایه‌مندیم، به همین دلیل رای می‌دهیم تا شرایط را تغییر دهیم.

وی آینده و توقعی که از رئیس‌جمهور آینده می‌رود را مناسب ارزیابی کرد و گفت: دلیل این موضوع انتخابات نیست بلکه رویش یه نسل جوان، پرانگیزه و فعال است که در صحنه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور دارند و این جوانان از طرفیت‌های امیدآفرین ما هستند و باید از این ظرفیت برای شکوفایی کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز