خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در مسقط خبر داد؛

جزئیات برگزاری انتخابات در سفارت ایران در مسقط

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۱۴۲

سفارت ایران در مسقط آماده اخذ رای از ایرانیان مقیم عمان و محل صندوق رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با داخل کشور، روز جمعه ۲۸ خردادماه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط پایتخت عمان برگزار می‌شود.

 علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نشست ستاد برگزاری انتخابات در مسقط  با اعلام این خبر، گفت: مقدمات و تدارکات لازم برای برگزاری این انتخابات و استقرار صندوق رای در این شعبه پیش بینی شده و اعضای هیئت های اجرایی و نظارت و اعضای شعبه اخذ رأی همه معرفی شدند.

وی با دعوت از هموطنان ایرانی و ایرانیان محترم مقیم در سلطنت عمان جهت بهره گیری از فرصت مشارکت سیاسی و قانونی، ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور ایرانیان در پای صندوق‌های رای شاهد انتخابات بسیار خوب و قانونی و شفاف باشیم.

سفیر کشورمان بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران را سرمایه اجتماعی وپشتوانه مردمی آن دانست و گفت: انتخابات یک فرصت برای مردم است که می توانند از این حق برای آینده کشور و برای توسعه ایران و برای حل مسائل و مشکلاتی که کشور در عرصه های داخلی و یا بین المللی با آن مواجه است، استفاده کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز