خبرگزاری کار ایران

روحانی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت بهداشت و شهرداری تهران:

از مردم خواهش می‌کنم امشب را شب قدر بدانند و فردا پرشور و باشکوه پای صندوق رأی بیایند/ اگر کاندیدای ما در صحنه نیست، به نزدیکترین گزینه به او رأی بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۵۱

رئیس جمهور گفت: من بازهم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر این تجربه ۸ ساله ای که داشتم و به شرایط جایگاه ریاست‌جمهوری آگاه هستم، عرض می‌کنم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند در مقابل مسائل بین‌المللی و مشکلات داخلی بایستد و با توان بیشتر کار و تلاش کند، حضور مردم بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ظهر امروز در آئین افتتاح طرح‌های وزارت بهداشت و شهرداری تهران طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که هفتاد و سومین پنجشنبه های افتتاح را شاهد بودیم و بخش اعظم افتتاح ها به بخش سلامت و بخش دیگر به حمل و نقل عمومی مرتبط می‌شد. در آغاز می خواهم خدمت مردم عزیز و بزرگوار ایران عرض کنم که فردا روز ۲۸ خرداد است و انتخابات بسیار با اهمیتی در تاریخ ما در حال برگزاری است. من بازهم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر این تجربه ۸ ساله ای که داشتم و به شرایط جایگاه ریاست‌جمهوری آگاه هستم، عرض می‌کنم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند در مقابل مسائل بین‌المللی و مشکلات داخلی بایستد و با توان بیشتر کار و تلاش کند، حضور مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: اینکه مردم در یک جمعیت پایین پای صندوق آرا باشند یا یک جمعیت بالا بسیار مهم است، مساله دیگر این است که ما فردا به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوق آرا برویم ممکن است که گله‌هایی در ذهن باشد اما برای فردا نباید این گله‌ها را مدنظر قرار دهیم و بگوییم که فلانی مد نظر ما بود اما اکنون در لیست نیست باید ببینیم که چه کسی نزدیک‌تر است به او و همان را انتخاب کنیم.

روحانی در ادامه بیان کرد: کار ناتمام یک جمع و یک نهاد نمی‌تواند ما را از یک وظیفه مهم ملی دور کند، اگر هفته‌های گذشته یک مقدار شرایط انتخابات سرد بود و به دلیل فضایی که وجود داشت نتوانست انتخابات گرمی را ایجاد کند؛ مردم خودشان می‌توانند جبران کنند از مردم عزیز می خواهم که تصمیم بگیرند و امشب را شب قدر بدانند و تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق رای بیایند و اما در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی پای صندوق آرا هستند از مردم عزیز می خواهم که فردا فضا را گرم کنیم خیلی از دشمنان و بدخواهان ما هستند که فردا می‌خواهند، صف های رای ما خلوت باشد نباید اجازه دهیم که آرزوی آنها تحقق پیدا کند ان‌شاءلله فردا یک انتخابات شکوهمندی را داشته باشیم و ۲۸ خرداد به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب را ثبت و ضبط شود.

وی ادامه داد: من در اینجا می‌خواهم بگویم اولین که یکی از افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم انقلاب در سلامت است هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را منکر شود حتی بی انصاف ترین منتقد هم نمی‌تواند در بخش سلامت چشم را باز کند این همه بیمارستان و تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات ایجاد شده را نبیند و بگوید که در سلامت کاری انجام نشده است. طرح تحول سلامت در سال ۹۳ شروع شد تا امروز ادامه دارد و تا روز آخر این دولت ادامه خواهد داد امیدوارم که دولت سیزدهم هم آن را ادامه بدهد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز