خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

کناره‌گیری نامزدهای پوششی به شرایط رئیسی بستگی دارد/ دلخوری‌ مردم عمیق است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۵۱

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصولگرایی اگر موقعیت آقای رئیسی را در خطر مشاهده کند، قطعاً آن تکلیفی که برای نیروهای پوششی تعیین کرده‌اند، صورت خواهد گرفت.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این که در روزهای نخست در جریان اصولگرایی عده‌ای صرفا برای این در انتخابات ثبت‌نام کردند که به سید ابراهیم رئیسی کمک کنند تا پس از پایان مناظرات به نفع وی کناره‌گیری کنند اما رفته رفته هرکدام خودشان را در قامت یک رئیس‌جمهور دیدند و قصد کناره‌گیری ندارند، گفت: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص جریان اصولگرایی اظهارنظر کرد و تصمیم‌گیری شاید بستگی به شرایط آقای رئیسی دارد. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: جریان اصولگرایی اگر موقعیت آقای رئیسی را در خطر مشاهده کند، قطعاً آن تکلیفی که برای نیروهای پوششی تعیین کرده‌اند، صورت خواهد گرفت و آنها اجازه رفتاری غیر از آنچه به آنها مکلف می‌شود، نخواهند داشت، اما اگر احساس کنند آقای رئیسی موقعیتش تثبیت شده است و تهدیدی نیست  همان وزن کشی عادی‌شان ادامه می‌دهند.

وی درباره این که باتوجه به شرایط کشور پس از مناظرات گفته می‌شود نتایج آرا در خصوص کاندیدا تغییر کرده است مردم در  ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی چه رفتاری از خودشان نشان خواهند داد، اظهار داشت: فعلاً نتیجه انتخابات  ۲۸ خرداد همانی است که تصمیم گرفته‌اند، مگر اینکه تغییری در شرایط رخ دهد.

حاضری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که بخشی از جامعه عنوان کرده است در این دوره از انتخابات شرکت نمی‌کند، حال امکان دارد آرای خاکستری باتوجه به شرایطی که در کشور پیش آمده است پای صندوق‌های رأی بیاید و به نفع عبدالناصر همتی رای دهند، گفت: من این امر را غیر ممکن نمی‌دانم که یک تحرکات و تغییر مثبتی به نفع ایشان در این دو روز انجام شود اما این حرکت در بخشی از طیف  سیاسی‌تر  جامعه ممکن است محقق شود و دلخوری‌های شدید و عمیق مردم ناشی از اوضاع فعلی تحولات عمده‌ای را امکان نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز