خبرگزاری کار ایران

حزب اعتدال و توسعه:

نتوانستیم در مورد حمایت و معرفی یکی از نامزدها به جمع‌بندی برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۰۷۵

حزب اعتدال و توسعه در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات، مظهر اراده ملی و یکی از ابزارهای صیانت از دو اصل خدشه‌ناپذیر جمهوریت و اسلامیت نظامِ برآمده از خواست ملت ایران است.

حزب اعتدال و توسعه به عنوان جریانی اصیل، معتقد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ابتدای حضور خود در عرصه سیاست ایران در سال ۱۳۷۸ تاکنون، در همه فراز و فرودها و به رغم محدودیت‌ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت پاسداری از حق انتخاب، مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه احاد مردم در انتخابات تاکید داشته است.

اکنون نیز به تأسی از منویات مقام معظم رهبری از تمامی آحاد ملت ایران با هر دیدگاه سیاسی، از جمله اعضا و هواداران حزب در سراسر کشور می‌خواهیم با حضور پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بار دیگر عزم و اراده خود در پاسداری از این میراثِ پربرکت امام راحل را به نمایش بگذارند.

بر همین اساس؛

۱- درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با عنایت به اینکه شورای مرکزی حزب، طی دو جلسه اخیر خود، نتوانست در مورد حمایت و معرفی یکی از کاندیداهای محترم، به جمع‌بندی برسد، از اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می‌خواهیم روز ۲۸ خردادماه، به کاندیدایی که به تشخیص خود اصلح می‌دانند رای دهند.

۲- درباره ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای مرکزی از تشکیلات استانی حزب در سراسر کشور می‌خواهد ضمن تعامل با احزاب و جریان‌های همسو، متناسب با اقتضائات محلی، نسبت به ارائه فهرست کاندیداهای مورد حمایت با تائید شوراهای استانی حزب اقدام نمایند.

۳. درباره انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شورای مرکزی از تشکیلات استانی حزب در حوزه‌های انتخابیه‌ مربوطه می‌خواهد طی فرآیندی مشابه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نسبت به معرفی کاندیداهای مورد حمایت اقدام نمایند.

 

۲۵ خردادماه ۱۴۰۰

شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز