خبرگزاری کار ایران

با فرمان رئیس‌جمهور؛

ناوشکن دنا و ناو مین‌شکار بومی شاهین رونمایی و به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ملحق شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۲۱

ناوشکن پیشرفته دنا و ناو مین‌شکار بومی شاهین با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس رونمایی و به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شدند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در هفتاد و دومین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان رونمایی و الحاق ناوشکن پیشرفته دنا و ناو مین‌شکار بومی شاهین را به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

رئیس جمهور قبل از صدور فرمان الحاق ناوشکن دنا به نیروی دریایی ارتش،اظهار داشت: برای همه ما، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح روز بسیار خوبی است که صنایع دفاع کشور ظرف ۸ سال یک ناوشکن بسیار مهم را از آغاز تا پایان به دست متخصصین خودش تکمیل و آماده‌ بهره‌برداری می‌کند و از امروز این ناوشکن آماده است انواع مأموریت‌هایش را انجام دهد.

روحانی افزود:  از تلاش‌های پیگیر نیروهای مسلح برای خوداتکایی و خودکفایی بسیار خوشحال هستیم و محصول امروز نشانه‌ای از استمرار در مسیر خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز