خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز؛

تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات شهر و روستا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۸۲۱

با آغاز تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از امروز پنجشنبه ۲۰ خردادماه؛ ۲ هزارو ۲۹۴ نفر در تهران برای کسب ۲۱ صندلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، تبلیغات عمومی شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز (۲۰خردادماه) همزمان با سراسرکشور در استان و شهر تهران آغاز شده است که نامزدها به مدت یک هفته در عرصه تبلیغات با یکدیگررقابت خواهند داشت.

همچنین در این دوره ۱۲ نفر از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مجدد برای دوره ششم ثبت نام کردند که صلاحیت ۶ عضو مورد تایید قرار گرفت.

براین اساس با انتخاب اعضای جدید، فعالیت شورای ششم شهر تهران، ری و تجریش نیز از شهریور به مدت چهار سال ادامه خواهد یافت.  

همچنین معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در این رابطه گفت: ۲۳ فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ الکترونیکی و تنها ۲ فرآیند آن به صورت دستی انجام می‌شود.

شکرالله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات الکترونیکی با بیان اینکه،  ۲۵ فرایند برای انتخابات در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: ستاد انتخابات از نیمه دوم سال گذشته آغاز به کار کرد و اکنون ۲۷ جلسه برگزار و هماهنگی های لازم با فرمانداران و مسئولان مربوطه انجام شده است.  

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات و پرشوری خواهیم داشت، افزود: با جلب مشارکت و روند اجرایی مناسب انتخابات ۱۴۰۰ در ۲۸ خردادماه به خوبی برگزار می شود.  

وی خاطرنشان کرد: مانورهایی در فرمانداری ها برای اجرای فرآیند انتخابات برگزار و اشکالاتی گرفته شد که نیاز بود این مسایل رفع شود.  

حسن بیگی تاکید کرد: این جلسه در جهت رفع مشکلات برگزار شده است.

همچنین از نکات مهم و مورد توجه رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز