خبرگزاری کار ایران

رشیدی کوچی در تذکر شفاهی:

کاندیداهای ریاست جمهوری به جای بیان شعارهای تاریخ مصرف گذشته، برنامه هایشان را طرح کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۹۹

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای بیان شعارهای تاریخ مصرف گذشته، برنامه هایشان را طرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: افراد باید از بیان شعارهای تاریخ مصرف گذشته و واژه های بیات شده دست بردارند و به دنبال ارائه برنامه باشند، زیرا مردم بر گفتارشان شاهد و ناظر هستند.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس یازدهم اظهار کرد: این که افراد یکسره در جلسات مناظره دست به توهین و تهمت به دیگران و بیان مسائل تاریخ مصرف گذشته می زنند و به مردم اهمیت نمی دهند، به نوعی توهین به شعور، فرهنگ و تاریخ این جامعه است.

وی افزود: افراد بدانند با توهین نمی توانند رأی جمع کنند، زیرا مردم این رفتارها را به خوبی می شناسند و باید دست از این بداخلاقی ها بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: مردم دارای بینش و آگاهی سیاسی هستند و به دور از مسائل گروهی، حزبی، قومی و... به برنامه های افراد توجه می کنند، لذا امیدواریم در مناظرات بعدی شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز