خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع خبرنگاران:

رقیب من فساد، ناکارآمدی و بداخلاقی سیاسی است/ از وقت ۵ دقیقه‌ای که به من دادند، استفاده نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۴۷

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: به من ۵ دقیقه وقت دادند تا از تهمت‌ها دفاع کنم، اما من از آن استفاده نمی کنم و پاسخ را برعهده مردم می‌گذارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بدو ورود به صداوسیما برای حضور در دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران درخصوص رعایت اخلاق و پرهیز از اتهام‌زنی و بداخلاقی، گفت: در مناظره اول پرسیدند رقیب خود را چه چیزی می دانید گفتم رقیب من فساد و ناکارآمدی است، اکنون عرض می‌کنم در کنار آن رقیب من بداخلاقی سیاسی خواهد بود.

وی افزود: انتظار مردم از مناظره این است که بیان کارنامه و برنامه صورت گیرد، به نحوی که به آن‌ها اطمینان داده شود که آینده تغییر خواهد کرد. من می‌خواهم به مردم عرض کنم با اراده شما مردم این امید وجود دارد که وضعیت تغییر کند، اگر رأی مردم به نفع این حقیر قرار گرفت. در جلسه قبل به من تهمت‌هایی زده شد من عرض کردم اگر با تهمت به من معیشت و مشکلات مردم حل می شود اشکال ندارد به من تهمت بزنید، این سالن مناظره در دوره گذشته هم شاهد مناظره‌ها بود و شاهد بود چه حرف‌هایی گفته شد، اگر با متلک‌گویی مشکل حل می‌شد که اکنون اینگونه نبود.

رئیسی در ادامه بیان داشت: ۵ دقیقه به بنده وقت دادند تا از تهمت‌ها دفاع کنم، اما من از آن استفاده نمی‌کنم و پاسخ را برعهده مردم می‌گذارم. آذری‌های عزیز از استان‌های مختلف بسیار بنده را مورد لطف قرار دادند، این لطف همواره شامل حال من بوده و همواره خواهد بود. من بنای استفاده از این ۵ دقیقه را ندارم اما آنچه مهم است این است که کاندیداها با رعایت اخلاق سیاسی در کسوت فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز