خبرگزاری کار ایران

جلیلی در جمع خبرنگاران:

همه باید تلاش کنیم مناظرات مبتنی بر اخلاق و در محیطی سالم برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۰۸۷

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از شروع مناظره گفت: همه باید تلاش کنیم که مناظرات مبتنی بر اخلاق و در یک محیط سالم برگزار شود و کاملاً به محل تلاقی نظرهای مختلف درباره موضوعاتی که مورد انتظار مردم است تا درباره آن صحبت شود، تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما و در جمع خبرنگاران در پاسخ اینکه آیا روش دیگری را نسبت به مناظره اول در پیش خواهد گرفت، و آیا قول می‌دهد به سهم خودش اخلاق را رعایت کند، گفت: انشالله که همه باید تلاش کنیم که مناظرات مبتنی بر اخلاق و در یک محیط سالم برگزار شود و کاملاً به محل تلاقی نظرهای مختلف درباره موضوعاتی که مورد انتظار مردم است تا درباره آن صحبت شود، تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در این مناظره به برخی از موضوعاتی که در این ایام به آن پرداخته نشده است خواهم پرداخت، اظهار داشت: مسئله‌ای مثل جمعیت روستاهای که حدود 25 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شوند جزو مواردی است که در برنامه‌هایی که در صدا و سیما شرکت کردم هیچ سوالی درباره آنها از من پرسیده نشد. یا درباره بحث جمعیت زنان در ایران که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند باید صحبت شود و اینکه که باید دید که برنامه‌ها چگونه هستند و چگونه می‌خواهند درباره آن اقدام کنند. یا بحث جوانان و ورزش به همین شکل.

جلیلی گفت: امیدوارم در جلسات به سوال‌ها و پاسخ‌هایی که مطرح می‌شود پاسخ داده شود و نیز به اینکه پاسخ‌ها چگونه محقق خواهد شد و چه تضمینی برای آن وجود دارد در یک محیط دوستانه اخلاقی همه با هم بتوانیم نگاه‌های مختلف را اگر هست بیان کنیم و از نظرات دفاع کنیم تا مردم نیز بتوانند به خوبی قضاوت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز