خبرگزاری کار ایران

سلیمی در نطق میان دستور:

در انتخابات برای تغییر پای صندوق می‌آییم/ انتخابات عرصه نمایش اقتدار یک ملت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۹۶۳

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار داشت: انتخابات صحنه بروز و ظهور قدرت ملی و عرصه نمایش اقتدار یک ملت است و اینک انتخاباتی دیگر و امتحان سترگ در پیش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صحن علنی امروز سه‌شنبه ۱۸ خرداد مجلس شورای اسلامی، علیرضا سلیمی در نطق میان دستور خود گفت: این ملت علیرغم میل بدخواهان و ورشکستگان سیاسی در ۲۸ خرداد ماه حماسه دیگر می‌آفریند و با حضور خود همه را شگفت‌زده می‌کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: از شگفتی‌های روزگار ما این است که برخی دم از جمهوریت می‌زنند اما برای ظهور اراده ملت سنگ‌اندازی می‌کنند؛ آنانی که مردم را در صف مرغ و روغن نگه می‌دارند و می‌گویند امسال دیگر افزایش قیمت نخواهیم داشت اما فقط در دو ماه گذشته ۳۵ درصد به قیمت روغن و ۷۰ درصد شکر و ۲۰ درصد به سیمان و ۱۴ درصد به خودرو می‌افزاید و از قطار مردم کوپه رفقای حزبی را می‌شناسد چگونه دم از جمهوریت می‌زند.

وی افزود: کدام جمهوریت به شما اجازه داد ارزش پول ملی را به کمترین میزان در ۷۰ سال گذشته برسانید و یک روز بگویید FATF تأثیری در مبادلات ندارد و روز دیگر آن را ام‌المصائب بدانید ، با اذن کدام مردم جیب آنها را در بورس خالی کردید. می‌دانید شاخص فلاکت در دولت شما بدترین وضعیت را پیدا کرده است؟می‌دانید بیکاری در دولت شما رکورد زده است و سفره مردم چند میلیمتر شده است.

سلیمی تصریح کرد: این فکاهی که گلویه مردم را بفشارید و بعد برای آنها اشک بریزید خنده‌دار ترین فکاهی تاریخ است. می گویند قیمت‌گذاری دستوری امکان ندارد، باید تورم را کنترل کرد اما تورم نتیجه تصمیم چه کسی است؟ کدام رئیس بانک مرکزی نقدینگی را ۳۸۰۰ هزار هزار هزار میلیارد تومان رساند و کدام رئیس بانک مرکزی هزاران میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرد و ۵۵ میلیارد دلار ارز دولتی را به عده‌ای خاص اعطا کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: برادران و خواهران مشکلات کشور راه حل دارد، اگر آقای رئیس از زندگی اشرافی دست بردارد، آن روز که نجومی‌بگیر در لیست پرداخت‌ها وجود نداشت با این مشکلات روبرو نبودیم و پاویون هوایی نداشت ما این مشکلات را نداشتیم. آن روز که تفکر ورشکسته گدایی از غرب حاکم نبود و رئیس دولت و وزیرانش پست معاونین را برای آقاداماد رئیس به عنوان رشوه و هدیه پیشکش نمی‌کرد با این مسائل مواجه نبودیم، عجیب است بانیان وضع موجود طلبکار هم شده‌اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطر نشان کرد: مردم فراموش نمی‌کنند کدام گروه که روزی ربان بنفش به دست می‌بست امروز در تبری جستن از عملکرد سیاه برخی از هم سبقت می‌گیرند.

سلیمی در پایان تأکید کرد: امروز پای صندوق می‌آییم برای تغییر، تغییر تفکر اشرافی و پرده نشینی، تغییر تفکر بی‌حالی و تغییر به نفع جوانان انقلابی و تغییر برای گسترش گفتمان مقاومت و تغییر خستگانی که نمی‌شود با نیروهایی که می‌گویند نمی‌توانیم و می‌شود. تغییر زندگی در فلان پلاژ با تغییر زندگی در خاکریز مجاهدت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز