خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در جمع خبرنگاران:

هیچ نوع مسامحه‌ای در مناظره امروز به خودم راه نخواهم داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۸۳

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری در پیش نخواهم گرفت.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی میرقائد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در نخستین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.

محسن رضایی پیش از ورود به استودیوی سیما برای آغاز اولین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد ۱۵ خرداد تصریح کرد : ۱۵ خرداد روزی است که نقطه جهادی در حیات سیاسی ملت ایران رقم خورد .

وی گفت: من برای دفاع از ملت ایران، دفاع از میراث انقلاب به مناظرات آمدم تا بتوانم برنامه ها و حرفهای خود را مطرح و بعنوان سرباز وطن از این میراث بزرگ پاسداری کنم .

رضایی درباره رقیب خود در این مناظرات تصریح کرد: کاملا آمادگی دارم با وضعیت موجود که در کشور مستقر شده رقابت کنم بنابراین هرکدام از آقایانی که مقصر و مسبب وضعیت موجود بودند، رقیب من هستند چه خودشان مستقیما شرکت کرده باشند چه نمادی از دولت‌ها و مجالس گذشته باشند که وضعیت کشور را به این روز رسانده باشند.

وی افزود: جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری در پیش نخواهم گرفت ولی در این رابطه بسیار قوی عمل خواهم کرد و هیچ نوع مسامحه‌ای به خودم راه نخواهم داد. امیدوارم بتوانم وظیفه و مسئولیت سنگینی را که شهدا بر دوش من گذاشته اند در این مناظرات ادا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز