خبرگزاری کار ایران

همتی:

آمده‌ام تا مردم را از حصر یک جریان سیاسی خارج کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۶۸

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی پیش از شروع اولین مناظره انتخاباتی گفت: بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور راه حل دارد و آمده ام بگویم حصر ایران را باید پایان دهیم و اقتصاد ایران را از حصر سیاست خارج کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالناصر همتی یکی از داوطلبان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما و پیش از مناظره در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که با چه روشی سعی می‌کنید توجه مردم را به مطالب‌تان جلب کنید و رقیب اصلی شما در این مناظره کیست؟ گفت: در ابتدا گرامی می‌دارم یوم الله ۱۵ خرداد و ایام ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت می گویم. 

وی ادامه داد: من الان یک شهروند عادی هستم، تا چند روز پیش رییس بانک مرکزی بودم اما امروز یک استاد دانشگاه هستم و آمده‌ام در مقابل یک جریانی که می‌خواهند با سیاسی کاری کشور را اداره کنند، بایستم.  بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی کشور راه‌حل دارد و آمده‌ام بگویم حصر ایران را باید پایان دهیم و اقتصاد ایران را از حصر سیاست خارج کنیم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا جوانان را از حصر مقررات خارج کنیم، نفت را از حصر آمریکا خارج کنیم و آمده‌ام بگویم باید مردم را از حصر یک جریان سیاسی خارج کنیم جریانی که ۵ نامزد آن در این انتخابات حضور دارند.

وی ادامه داد: رقیب من ۵ نفر از نامزدهای همین جریان خاص هستند اما قهر مردم با صندوق مهمترین رقیب اصلی است و اگر مردم قهر خود را با صندوق کنار بگذارند من رقیبی ندارم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز