خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مرکزی مهرعلیزاده مطرح کرد؛

دعوت از مردم برای حضور مسئولانه پای صندوق‌های رای /فرصت بسیار کوتاه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۷۵

سخنگوی ستاد مرکزی محسن مهرعلیزاده در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه برخی افراد در تریبون‌های رسمی عدم مشارکت را بی‌اهمیت می‌دانند، عنوان کرد: انتخابات سیزدهم نیز سریع تر از آنچه که فکر می‌کنید به پایان خواهد رسید اما اثراتش فراتر از ۴ سال بر سرنوشت و زندگی ما و فرزندانمان تاثیر خواهد نهاد و این زنگ خطری‌ است که نباید آن را دست کم پنداشت‌.

به گزارش ایلنا، علی تاجرنیا سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران نوشت: نگرانی های فراوان همه ما و شما؛ از اوضاع پیچیده و پر تلاطم کشور عزیزمان ایران، که رو در رو با انباشتی از بحران هایی است که بسیاری از آن‌ها قابل اجتناب است، ضرورت تامل، تفکر و همراهی بیشتر همه ما را می طلبد.

وی افزود: این برهه از تاریخ، متفاوت است؛ زمانی است بس مغتنم، این بار نه برای انتخاب بین بد و بدتر، بلکه برای مشخص شدن تکلیف نهایی و پایانی! نحوه رسیدگی به صلاحیت نامزدها همانند برادران و خواهران بزرگوارم در نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان، همه ما را نیز مکدر کرده است.

سخنگوی ستاد مرکزی مهرعلیزاده ابراز عقیده کرد:  انگار دیگر تمام شد آن روزهایی که به امید حضور گسترده تر و پرشورتر مردم رقابت محدود نمی شد. متاسفانه به زعم عده ای، ارزش به دست آوردن قوه مجریه آنقدر هست که مشارکت حداقلی شکل گیرد تا شاید، آن هم شاید بتوانند انتقام شکست های سهمگین گذشته را از شما مردم، بگیرند. این همه در زمانی اتفاق می افتد که ناکامی ها و عدم تحقق وعده های دولت مستقر که با حضور و اراده اصلاح‌طلبانه شما مردم بر مسند قدرت است، همه مارا خشمگین ساخته و امید به صندوق رای به عنوان فرصتی برای تغییر را، به حداقل رسانده است. گرچه بخش مهمی از این ناکامی ها کارشکنی های همین جریان طرفدار حذف است.

 وی اضافه کرد: مردم پر افتخار ایران، انتخابات سیزدهم نیز سریع تر از آنچه که فکر می‌کنید به پایان خواهد رسید اما اثراتش فراتر از ۴ سال بر سرنوشت و زندگی ما و فرزندانمان تاثیر خواهد نهاد و این زنگ خطری‌ است که نباید آن را دست کم پنداشت‌. هشدار می دهم انتخابات ۱۴۰۰، فرصتی خواهد بود برای تغییراتی اساسی تر از سوی جناح پیروز در غیاب مردم؛ تبدیل انتخابات به تراژدی و تکمیل شدن زنجیره منحوس و محکوم حذف مردم و پیچیدن نسخه هایی که آشفتگی های لاعلاجی را ایجاد خواهد نمود و مارا بیش از پیش به سیاهی و قهقرایی خواهد برد؛ از جمله این تغییرات خواهد بود.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: حال دو راه پیش‌روست؛ اول قهر با صندوق و نشان دادن اعتراض‌مان از این راه و دوم حضور مسئولانه و چه بسا پیروزی مجدد شما و ادامه دادن رقابت با یکی از گزینه های معرفی شده. در شرایط کنونی که برخی افراد با وقاحت تمام حتی در تریبون‌های رسمی عدم مشارکت را بی‌اهمیت دانسته و به تلاش خود برای محدود کردن فضا ادامه میدهند، با احترام به باورمندان راه نخست ، به اعتقاد من تنها راه باقی مانده برای ما راه دوم است.

وی ادامه داد: همه ما به ناچار باید به دنبال روزنه امیدی هرچند محدود باشیم تا باز هم بازی قدرت را که در آن نقش مردم بی اعتبار است؛ بر هم بزنیم. از این رو ضمن محکومیت مجدد رد صلاحیت افراد خوشنامی که سالها است تایید صلاحیتشان را از شما مردم گرفته اند، و با توجه به آشنایی ۲۲ ساله و مراتب شایستگی های مهندس محسن مهرعلیزاده، او را ظرفیتی یافتم که علیرغم آن که آگاه به مشکلات پیش رو است؛ برنامه های ارزنده ای برای حل و مدیریت آن‌ها دارد. مهندس مهرعلیزاده مدیری است که با معاونت مهندس بهزاد نبوی در دولت مهندس موسوی و معاونت رییس جمهوری در دولت خاتمی، اصلاح طلبی خود را به اثبات رسانده است.

تاجرنیا بیان کرد: بنا به دلایل مختلف و البته تصمیمی دشوار به کمپین انتخاباتی ایشان پیوستم و به امید خدا با قلبی پر از امید دست یاری و یاوری به سوی شما دراز می‌کنم؛ زیرا هیچ یاری ای ارزشمندتر از یاری مردم نیست و هیچ قدرتی قدرتمند تر از شما وجود ندارد. فرصت بسیار کوتاه است. منتظرهمراهیتان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز