خبرگزاری کار ایران

محمد مهاجری در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای نگهبان بپذیرد اشتباه کرده و باید روشش را اصلاح کند/ شورای نگهبان نمی‌تواند نظر رهبری را نادیده بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۶۳

روزنامه نگار نزدیک به لاریجانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب تاکید کرد که شورای نگهبان بپذیرد اشتباه کرده و باید روشش را اصلاح کند و نمی‌تواند نظر رهبری را نادیده بگیرد.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره سخنان رهبر انقلاب مبنی بر گزارش‌های خلاف واقع در احراز صلاحیت‌ها اظهار داشت: شورای نگهبان هر کاری دلش بخواهد می‌کند و نمی‌تواند به آنها بگوید بالای چشمشان اَبرو است؛ اما رهبر انقلاب اشاره کردند که ظلمی در حق بعضی از کاندیداها روا داشته شده که شورای نگهبان باید در مقابل آن ظلم پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات هر چه که می‌خواهد بشود، صحبت‌های من اصلاً ناظر به نتیجه انتخابات نیست، اظهار داشت: نتیجه تغییر در لیست کاندیداها نتیجه اصلی نیست بلکه نتیجه اصلی این است که شورای نگهبان بپذیرد اشتباه کرده و باید روشش را اصلاح کند.

این تحلیلگر اصولگرا درباره اینکه شورای نگهبان چه تصمیمی خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: شورای  نگهبان نمی‌تواند نسبت به نکته‌ای که رهبر انقلاب گفتند بی‌تفاوت باشد، قطعاً تغییری در ترکیب کاندیداهای انتخابات خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز