خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس‌جمهور به مناسبت سالگرد برقراری روابط با سنگال

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۲۵

رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مکی سال

رئیس جمهوری سنگال

فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را به جنابعالی، دولت و ملت سنگال صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی نیم قرن گذشته، دو کشور دوست و برادر با بهره جستن از روابط خوب تاریخی، مشترکات و آموزه‌های دینی و فرهنگی و در چارچوب احترام متقابل گام‌های بلندی را برای توسعه مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین برداشته‌اند. اطمینان دارم این مسیر تاریخی همچنان در جهت رفاه دو ملت و در راستای تحکیم صلح و ثبات بین‌المللی و منطقه‌ای ادامه خواهد یافت.

بر این باورم که تداوم عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدات فراروی همکاری دو جانبه و بین‌المللی در گرو تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور است که این روند به تعمیق بیش از پیش مناسبات دوستانه خواهد انجامید.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و شکوفایی و بهروزی ملت جمهوری سنگال را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز