خبرگزاری کار ایران

رئیس‌ مرکز حراست وزارت کشور:

با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۱۸

رئیس‌ مرکز حراست وزارت کشور با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند خاطرنشان کرد: باید با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهار داشت: تجربه چهار دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد به همان نسبت امنیت و پایه های ثبات کشور بیشتر تقویت شده است.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند و باید با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم.

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور با بیان این واقعیت که همه ما در یک کشتی نشسته ایم، گفت: باید مسئولیت پذیر و پاسخگو به مردم عزیزمان باشیم.

شوشتری خاطرنشان کرد: پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است و امید بر این است با تقویت پایه های حضور مردم در عرصه انتخابات بتوانیم اقتدار کشورمان را در محیط داخلی و بین المللی تقویت کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری امر برگزاری انتخابات باید بی طرف فعال در این حوزه باشد و ان شاءالله با رعایت مرّ قانون بتوانیم انتخاباتی در شأن مردم عزیز کشورمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز