خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

نشست سه جانبه نمایندگان ایران، روسیه وچین در وین

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۶۳

نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین از امروز (دوشنبه) برای بررسی و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت هماهنگی مواضع با حضور روسای هر سه هیئت در محل گراند هتل وین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین از صبح امروز (دوشنبه) برای بررسی و تبادل نظر در خصوص آخرین وضعیت گفتگوها و هماهنگی مواضع با حضور روسای هر سه هیات در محل گراند هتل وین برگزار شد.

هیئت ایرانی در این دیدار نقطه نظرات خود در خصوص متون پیش نویس و موضوعات باقی مانده را برای طرف های چینی و روسی تشریح کرد.

هیئت های چین و روسیه نیز ضمن ارائه برخی نظرات و توضیحات، بار دیگر بر حمایت کامل خود از مواضع ایران تاکید کردند.

هر سه هیئت بر اهمیت تداوم کار به صورت جدی و به دور از هرگونه شتابزدگی یا تاخیر بی سبب تاکید کردند.

عراقچی بلافاصله پس از نشست سه جانبه با چین و روسیه، نشست چهارجانبه با هیئت های اتحادیه اروپایی و سه کشور آلمان، انگلستان و فرانسه را آغاز کرد.

لازم به ذکر است، در چند روز گذشته و از زمان برگزاری نشست کمیسیون مشترک، چندین نشست دوجانبه و چند جانبه در سطح معاونین و مدیران سیاسی و همینطور در سطوح کارشناسی میان هیئت‌های ایران با هیئت‌های اتحادیه اروپایی، سه کشور اروپایی و هیئت‌های چین و روسیه برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز