خبرگزاری کار ایران

از سوی عضو هیات رئیسه؛

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۵۳

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه رئیس جمهور به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گرانی‌ها. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع کاهش جوجه‌ریزی و جلوگیری از افزایش مجدد قیمت مرغ.

- تذکرابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها با اصناف و بازاریانی که در شرایط کرونا متضرر شده‌اند.

- تذکرعباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات : لزوم اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص تعویق یا لغو آزمون وکالت و یا سایر آزمون‌ها. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بیشتر بر هلدینگ صنایع عمومی شستا، ضرورت اصلاح عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در جهت افزایش رضایتمندی ذینفعان.

- تذکرمهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم حذف نقشه جعلی ایران از پیج رسمی دکتر جهرمی. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در فضای مجازی.

- تذکرمحمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به وزیر نیرو: دلیل کم کردن آب خروجی سد کرخه به خصوص در شهرستان شوش و کرخه با توجه به نیاز مبرم کشاورزان در زمان فعلی چیست؟. همچنین تذکر به وزیر جهادکشاورزی: دلایل عدم خرید کلزا در فصل برداشت این محصول و سردرگم ماندن کشاورزان استان خوزستان چیست؟

- تذکررسول فرخی میکال نماینده مردم نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تسریع در خصوص تجهیز تنها زمین فوتبال شهرستان سیاهکل. همچنین تذکر به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در حل مشکلات تنها بیمارستان لاهیجان در شرایط حساس کرونا و ضرورت پیگیری بازگشایی دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا. همچنین تذکر به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم انجام توافق بر اساس لغو تمامی تحریم‌ها با توجه به وضعیت موجود کشور. همچنین تذکر به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه ویژه به معیشت مردم با توجه به مشکلات کرونا و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها.

- تذکرفرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در روکش نمودن آسفالت و رفع نواقص روشنایی شب محور پاکدشت- شریف آباد- تهران.

- تذکرعلی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم بازدید وزیر بهداشت از استان ایلام.

- تذکراحمد مرادی نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به وزیر کشور: لزوم جبران خسارت آتش‌سوزی به باغداران و کشاورزان مناطق احمدی، سیاهو و کهور و ضرورت استقرار خودروهای آتش‌نشانی در این مناطق.

- تذکرمحسن فتحی نماینده مردم سنندج و دیواندره و کامیاران به  وزیر راه و شهرسازی: ضرورت ترمیم آسفالت جاده‌های استان کردستان و همچنین لزوم تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر و تسهیل صدور سند مالکیت آنها. همچنین تذکر به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به کیفیت اینترنت در بخش‌های توابع شهرستان کامیاران، همچنین لزوم جبران ضرر و زیان بابت ناهماهنگی بین هزینه‌های پرداختی و کیفیت اینترنت خانگی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز