خبرگزاری کار ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور:

عمل به دستورات و تذکرات رهبر انقلاب را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۶۵

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مجلس، دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را تکلیف شرعی و قانونی خود می داند و در عمل، رفتار و گفتار ایشان را اجرایی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز( یکشنبه ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: وظیفه خود می دانم در شروع جلسه تقدیر و تشکر کنم از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند که بلافاصله  بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشتیم در محضر ایشان باشیم.

وی تاکید کرد: وظیفه دارم از رهنمودها و هدایت های ایشان در عملکرد مجلس تشکر کنم ، همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریف ایران عرض می کنم ما فرامین، دستورات و رهنمودهای ایشان درحوزه ای که مربوط به رفتار یکایک ما در حوزه نمایندگی است را رعایت خواهیم کرد، این نکات را تکلیف قانونی و شرعی خودمان می دانیم، آنها را به کار خواهیم بست و به آن توجه خواهیم کرد.

قالیباف بیان کرد: ثابت خواهیم کرد که این نکات را در رفتار، گفتار و عمل مان اجرا می کنیم و در خدمت مردم عزیزمان برای تحقق حل مشکلات مردم خواهیم بود.وظیفه داشتم این تشکر را از طرف تک تک نمایندگان و هیات رئیسه اعلام کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز