خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در افتتاحیه ستاد حقوقدانان رئیسی:

وای به حال رییس‌جمهوری که بخواهد خودسرانه تصمیمی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۱۷

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رییس‌جمهور نباید تکرو باشد، گفت: وای به حال رییس‌جمهوری که بخواهد خودسرانه تصمیمی بگیرد؛ که خودسرانه تصمیم گرفتند، ۶۲ تن سکه و طلا را به باد هوا دادند و ۱۶ میلیارد دلار را به بازار ریختند و حیف و میل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفرآبادی در آیین افتتاح ستاد حقوقدانان سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: خوشبختانه پیروزی بزرگی نصیب جبهه مقاومت شد علیرغم همه تبلیغات سویی که در دنیا وجود داشت و تمام امکاناتی که امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها در سوریه به کار گرفتند اما نتوانستند کاری را از پیش ببرند و پیروزی نصیب ما شد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی ادامه داد: گاهی شنیده می‌شود که امروز کشور به اقتصاددان نیاز دارد در صورتی که قوه مجریه یک قوه اجرایی است. وای به حال رییس‌جمهوری که بخواهد خودسرانه تصمیمی بگیرد؛ که خودسرانه تصمیم گرفتند، ۶۲ تن سکه و طلا را به باد هوا دادند و ۱۶ میلیارد دلار را به بازار ریختند و حیف و میل کردند. 

وی با بیان اینکه رییس جمهور نباید تکرو باشد و باید تحت نظرات کارشناسی عمل کند، افزود: همه مقررات اقتصادی کشور مصوب است اما اجرا نمی‌شود. ما رییس جمهوری می‌خواهیم که به او مطمئن باشیم و دلسوز، متدین و مردمی باشد.

کمیته حقوقدانان می‌تواند برای مردم، دولت و رییس دولت کارساز باشد

علی نیکزاد نیز در ادامه این مراسم گفت: کمیته حقوقدانان می‌تواند برای مردم، دولت و رییس دولت کارساز باشد. به محض اینکه آقای رییسی پیروز شد، یکی از مطالبات به حق این است که قانون رعایت شود مگر اینکه قانون توسط مجلس تغییر یابد. 

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: من برای ستاد حقوقدانان احترام ویژه قائلم و حتماً نیز به آقای رییسی خواهم گفت که این حقوقدانان باید در داخل و خارج به نحو احسن فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز