خبرگزاری کار ایران

صالحی در مراسم یادبود اکبر ترکان:

مرحوم ترکان سراسر شور خدمت به خلق بود و دغدغه رفع مشکلات مردم داشت/ولایتمداری و عشق ایشان به مملکت بر همگان واضح بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۴۴۴

رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: آقای ترکان در مسائل سیاسی بدون رودربایستی صحبت می‌کرد؛ بسیاری از ما ممکن است بسیاری از ملاحظات را در نظر بگیریم و شاید آنچه که در دل داشته باشیم نتوانیم بیان کنیم اما مهندس ترکان شخصیتی آزاده داشت و انتقادات خود را با صراحت بیان می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر صالحی ضمن تسلیت به خانواده ترکان، اظهار کرد: نازل شدن صلوات و درود الهی به کسی، توفیق عظیمی است. مصیبت امری درونی است که روح انسان را می‌آزارد به همین دلیل خداوند می‌فرماید اگر کسی در برابر مصیبت صبر کند، مشمول درود الهی می‌شوند. توصیه من به خانواده ترکان این است که صبر پیشه کنند تا شامل درود الهی شوند.

وی افزود: کسانی که کار نیک انجام می‌دهند و در بستر ایمان کار خوب انجام می‌دهند، خداوند مهر و محبتشان را در دل مردم می‌گذارد. این مرد سراسر خدمت بود و دغدغه پیشرفت مملکت را داشت بر همین اساس جا دارد همواره به نیکی از آقای ترکان یاد کنیم. 

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایشان از سربازی به سرداری رسیدند، گفت: خداوند راه را برای ایشان هموار کرد که ایشان بتواند منشأ خدمت به مملکت باشد و ایشان نیز از این فرصت به نحو احسن استفاده کردند. مرحوم ترکان سراسر شور خدمت به خلق بود و دغدغه رفع مشکلات مردم را داشت و همواره به دنبال این بود که دست افراد را بگیرد.

صالحی ادامه داد: آقای ترکان در مسائل سیاسی بدون رودربایستی صحبت می‌کرد؛ بسیاری از ما ممکن است بسیاری از ملاحظات را در نظر بگیریم و شاید آنچه که در دل داشته باشیم نتوانیم بیان کنیم اما مهندس ترکان شخصیتی آزاده داشت و انتقادات خود را با صراحت بیان می‌کرد. البته همه می‌دانستند نیت ایشان نیت خیر است. 

وی تأکید کرد: ایشان در گروه‌بندی‌های سیاسی در جایگاه اعتدال ایستاده بود و به هیچ طرفی از افراط و تفریط تمایل پیدا نمی‌کرد و همیشه جانب حق را می‌گرفت. ولایتمداری و عشق ایشان به مملکت بر همگان واضح بود. این مرد بزرگ تسلیم محض اراده الهی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز