خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

دشمنان به دنبال دلسرد کردن و کاهش مشارکت انتخاباتی مردم از طریق القای یاس و ناامیدی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۹۴

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: نباید به بهانه وجود برخی مشکلات و کاستی ها که عمدتاً به دلیل ضعف عملکرد در بخشی از سیستم مدیریتی است؛ نظام اسلامی را مقصر جلوه داد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان رسانه ای و اقشار مختلف بسیج سپاه عاشورا تبریز با اشاره به جایگاه رسانه ها در دنیای کنونی اظهارکرد: ظهور و گسترش رسانه های نو و تنوع رسانه ها مطابق با سلیقه های مختلف که به طور عمده به سهولت در دسترس مردم قرار دارند؛ نقش رسانه ها را بیش از هر زمان دیگری مهم و تعیین کننده قرار داده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه رسانه های نظام سلطه و معاند مدتها است نسخه غلبه بر ملت ایران را از طریق در اختیار گرفتن روح و ذهن مخاطبان و القای شبهه ، تردید و وارونه نمایی واقعیت ها با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و سست کردن بنیان خانواده دنبال می‌کنند گفت: جبهه معاند از طریق شبکه گسترده رسانه‌ای خود همواره انتخابات را بزنگاهی برای سیاه نمایی ،شبهه افکنی و القا و طرح ادعاهای دروغین علیه نظام اسلامی و ملت ایران قرار داده است.

وی افزود: در چنین شرایطی برخورداری از سواد رسانه ای و توانایی تفکیک اخبار و محتوای واقعی از غیر واقعی اهمیت زیادی در شکل‌گیری تحلیل درست وناکام گذاردن دشمن در دسترسی به اهداف پلید خود دارد.

سخنگوی سپاه القای یاس و ناامیدی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات را از اهداف دشمن برشمرد و اظهار کرد :وظیفه اصلی فعالان رسانه‌ای در مقطع انتخابات پیگیری مطالبه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات است.

سردار شریف معرفی و پرداختن به دستاوردهای عظیم و چشم نواز انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف طی چهار دهه حاکمیت نظام دینی که دشمنان نیز به بسیاری از آنها اذعان دارند را رسالت مهم رسانه های انقلابی دانست وبا تاکید بر ضرورت نقد منصفانه نسبت به رخدادهای مختلف، اظهار کرد: نباید به بهانه وجود برخی مشکلات و کاستی ها که عمدتاً به دلیل ضعف عملکرد در بخشی از سیستم مدیریتی است؛ نظام اسلامی را مقصر جلوه داد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف گفت: علاوه بر دستاوردهای تعیین‌کننده و مهم حوزه نظامی ،دفاعی و امنیتی که به حمدالله امروز بازدارندگی بسیار مطلوبی برابر دشمنان ایران اسلامی ایجاد کرده است؛ در سایر حوزه ها از قبیل علم و فناوری، پزشکی، نانو و... محصولاتی در تراز جهانی و در لبه تکنولوژی روز دنیا ارائه می شود.

وی افزود: به طور مثال در حوزه بنزین ما بیش از ۱۰۰ سال وارد کننده این محصول مهم بودیم، اما با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علاوه بر تامین نیازهای داخلی ،صادرکننده بنزین هستیم و تمامی این دستاورد های ارزنده در شرایط تحریم ظالمانه دشمنان و با تکیه بر توان و دانش بومی و ظرفیت های عظیم فرزندان این مرز و بوم حاصل شده است.

سخنگوی سپاه در پایان با تاکید بر لزوم رصد و پیگیری دقیق تحولات توسط فعالان رسانه‌ای و بیان اینکه امروز یک خبرنگار با یک خبر می‌تواند نقش و تاثیر یک لشکر را ایفا کند؛ گفت: اگر رسانه‌های ما بتوانند چهره شهدای والامقامی همچون شهید باکری عزیز را برای نسل جوان شناسانده و به عنوان الگو معرفی کنند، بزرگترین خدمت را به خانواده شهدا کرده اند؛ چرا که ترویج فرهنگ شهید اجری مانند شهادت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز