خبرگزاری کار ایران

همتی:

عزم خود را جزم کردم تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه بمانم/دفاع از انتخابات قهر برنمی‌تابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۸۱

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: عمیقاً از عدم عدم حضور نامزدهایی که ایده‌هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع‌گیری‌های نخبگان به این فکر کردم که امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رای مردم و راه‌حل‌یابی برای ایران، قهر برنمی‌تابد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«مردم عزیز وطنم، ایران

عمیقاً از عدم عدم حضور نامزدهایی که ایده‌هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم.

پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع‌گیری‌های نخبگان به این فکر کردم که امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رای مردم و راه‌حل‌یابی برای ایران، قهر برنمی‌تابد.

مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آن‌ها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

لذا، با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم نمودم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش‌رو تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه بمانم و با بهره‌گیری از توان تخصصی و دانش اقتصاد و به دور از برداشت‌های ساده‌انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز