خبرگزاری کار ایران

پمپئو:

بی‌توجهی به منافع اسرائیل می‌تواند به یک کارزار ایرانی علیه شیطان بزرگ تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۷۲۱

وزیر خارجه سابق آمریکا به بیان اظهاراتی علیه ایران پرداخت‌.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل ورلد نیوز، مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا مدعی شد: ما دوستان و شرکای بزرگی در منطقه داریم، مهمترین آنها دولت اسرائیل است - یک شریک امنیتی عالی برای ایالات متحده در بسیاری از نقاط جهان.

پمپئو گفت: ما روابط عمیق دیپلماتیک و اقتصادی با دولت اسرائیل داریم. این تنها دموکراسی در خاورمیانه است! ما می‌خواهیم آن را برای ایالات متحده حفظ و محافظت کنیم.

وی گفت: بیت‌المقدس به تنهایی یک مکان مهم است، بنابراین منافع آمریکایی زیادی به این درگیری در این منطقه مرتبط هستند. هر زمان در خاورمیانه وحشت ایجاد شود، خطر گسترش آن  به آمریکا وجود دارد.

وزیر خارجه سابق آمریکا ادامه داد: بنابراین از بین بردن این تلاش تروریستی، یعنی کارزار علیه دولت اسرائیل، در نهایت می‌تواند به یک کارزار ایرانی علیه شیطان بزرگ - ایالات متحده تبدیل شود. ایالات متحده علاقه عمیق و مداوم دارد که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع این نوع اتفاقات انجام دهد.

پمپئو گفت: وقتی ما توافق هسته‌ای را رد کردیم خطر گسترش خشونت را بوسیله این توافق حس کردیم. ما از برجام عقب‌نشینی کردیم و هیچ درگیری نداشتیم مانند چیزی که امروز می‌بینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز