خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان مجلس؛

نیکزاد نایب رئیس اول و مصری نایب رئیس دوم مجلس در سال دوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۶۴۹

نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، نواب رئیس، دبیران و ناظرات هیات رئیسه مجلس در سال دوم انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۵ خرداد مجلس شورای اسلامی، در اجلاسیه دوم این مجلس و در زمان برگزاری انتخابات هیات رئیسه علی نیکزاد نماینده اردبیل و عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه برای نواب رئیس کاندیدا شدند.

پس از اخذ و شمارش آراء نیکزاد با ۲۰۶ رأی و مصری با ۲۰۵ رأی به عنوان نواب رئیس در سال دوم از سوی نمایندگان انتخاب شدند.

در ادامه ۶ دبیر هیات رئیسه مجلس انتخاب شدند که بر اساس آراء نمایندگان روح‌الله متکفر آزاد با ۲۰۶ رأی، قاسم دهنوی با ۱۸۴ رأی، علی کریمی فیروزجایی با ۱۸۲ رأی، محمد رشیدی با ۱۸۱رأی، مجتبی یوسفی با ۱۶۷ رأی و حسینعلی حاجی دلیگانی با ۱۶۸ رأی به عنوان دبیران هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال دوم انتخاب شدند.

پس از آن همه‌پرسی برای انتخاب ناظران هیات رئیسه مجلس برگزار شد که با انتخاب نمایندگان محسن پیرهادی با ۱۸۹ رأی و سید نظام‌الدین موسوی با ۱۵۷ رأی به عنوان ناظران هیات رئیسه انتخاب شدند. همچنین محمدحسین فرهنگی و علی اصغر سلیمی برای جایگاه ناظر سوم به طور مساوی ۱۴۱ رأی کسب کردند که با انجام قرعه‌کشی سلیمی نمیاینده محلات به عنوان سومین ناظر هیات رئیسه در سال دوم مجلس یازدهم انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز