خبرگزاری کار ایران

عباس زاده مشکینی در تذکر شفاهی:

یکی از اهم مشکلات استان‌های کشور تمرکزگرایی به نفع مراکز استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۲۳

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: سال گذشته در چنین ایامی و در زمان انتخابات هیأت رئیسه مجلس به ما وعده دادید در راستای عدالت مدیریتی و توزیع منابع تدبیری کنید که چند مشکل محوری هر حوزه انتخابیه احصاء و حل آن در دستور کار کلیت مجلس قرار گیرد و نماینده به تنهایی درگیر پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود نشود. یکی از اهم مشکلات استان‌های کشور تمرکزگرایی به نفع مراکز استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود عباس زاده مشکینی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: ملت و کشور متأثر از ناکارآمدی مدیریت اشرافی، غیربومی و برون‌گرا با چالش‌های جدی از جمله تنگناهای معیشتی دست به گریبان است. بدیهی است برگزاری انتخابات با مشارکت بالا کشور را از این گردنه به سلامت عبور می‌دهد، مقام معظم رهبری از ماه‌ها قبل این ضرورت را تشخیص و به آن تأکید کرده‌اند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاید یکی از دلایل پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی به زعم خود آمادگی برای خرابکاری و تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری باشد؛ ملت ما این رژیم مبتلا به بحران مشروعیت را در چنین قد و قواره‌ای نمی‌بیند.

وی خطاب به قالیباف ادامه داد: سال گذشته در چنین ایامی و در زمان انتخابات هیأت رئیسه مجلس به ما وعده دادید در راستای عدالت مدیریتی و توزیع منابع تدبیری کنید که چند مشکل محوری هر حوزه انتخابیه احصاء و حل آن در دستور کار کلیت مجلس قرار گیرد و نماینده به تنهایی درگیر پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود نشود. یکی از اهم مشکلات استان‌های کشور تمرکزگرایی به نفع مراکز استان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در استان‌هایی که اسم آن به نام مرکز استان شناخته می‌شود انگار مرکزنشینان این استان‌ها را به یک شهرستان می‌شناسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز