خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

کمبود آب شرب چالش جدی مردم خوزستان/ انتقاد از وزیر نیرو برای قطعی برق در گرمای ۵۰ درجه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۳۰۵

نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از قطعی برق در گرمای ۵۰ درجه خوزستان از وزیر نیرو خواست تا به این بی نظمی ها پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کریم حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم خوزستان در گرمای ۵۰ درجه شاهد قطعی برق به ویژه در کلانشهرها هستند، لذا هر چه سریعتر به این بی نظمی ها خاتمه دهید.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حال که تکلیف شرکت شما در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شده، درخصوص طرح فولادسازی اکسین اهواز که قرار بود برای رونق صنعت فولاد و اشتغال یک سال پیش در اهواز کلنگ زنی شود، هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهید.

وی تصریح کرد: آقایان وزارت نیرو؛ وضعیت آب شرب استان دچار تنش جدی است و هنوز هم بسیاری از شهرها و روستاها مشکل آب شرب دارند و هنوز حقوق و مزایای کارکنان آبفا طی ماه های گذشته پرداخت نشده است. همچنین بصورت جدی به طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری توجه نشده و آب تخصیصی آن مشخص نشده است و باید مسئولان مربوطه بصورت جدی رسیدگی کنند.

حسینی طی تذکری به وزیر صمت نیز گفت: ظاهراً وزیر صمت در برنامه های سفرهای خود یا خوزستان را به حساب نمی آورد که در برنامه سفرهایش قرار دهد یا خیال می کند مشکلی در صنعت، معدن و بازار وجود ندارد! وضعیت گرانی و عدم کنترل قیمت ها نیاز به کنترل جدی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز